הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

עלות מדרסים

עלות מדרסים ביו-מכניים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים ביומכניים הם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המדרסים, ואנו ממליצים לכל אדם לרכוש אותם בתמורה לשלווה, נוחות ואיכות חיים אחרת. למרות מה שאנשים אולי עלולים לחשוב, עלות מדרסים ביומכניים אינה גבוהה. אצלנו במכון אריאל קומפורט תוכלו למצוא מדרסים ביומכניים במחיר אטרקטיבי, נמוך משמעותית מהמחירים בשוק העלולים להגיע לעיתים לאלפי שקלים. יתרון נוסף ועיקרי של המכון, הוא מגוון הבעיות שהוא מכוון לטפל בהם, וכמובן ייצור המדרס באופן אישי – במקום עצמו ולכל לקוח.

מדרסים מכל הסוגים

ישנם סוגים רבים של מדרסים שניתן למצוא: מדרסים המתאימים לקשה שטוחה (פלטפוס) או קשת גבוהה, מדרסים המצוידים בבלמי זעזועים מיוחדים, מדרסים המיועדים במיוחד לספורטאים, או לאנשים שעובדים במקום המצריך עמידה ממושכת על הרגליים, מדרסים המיועדים לסובלים מבעיות או מחלות מפרקים, מדרסים שנועדו להגן על עמוד השדרה, מדרסים לחולי סכרת ועוד ועוד. גם אם לא מצאתם את עצמכם בין אותן קטגוריות – אתם יכולים לדעת שכף הרגל שלכם תקבל את המדרס המושלם עבורה, בזכות ההתאמה האישית של המדרסים. אנו מייצרים מדרסים לכל הגילאים, לכל הצרכים ולכל בעיה בכף הרגל שעלולה לצוץ. גם אם לא חוויתם בעיות כאלה עדיין, עלות מדרסים ביומכניים שכאלה בהחלט שווה את כל הנזקים שהם מסוגלים למנוע בעתיד.

מדרסים לפי תחבושת גבס

כשאנו מייצרים מדרסים לפי תחבושת גבס, אנו מבטיחים את ההתאמה המדויקת ביותר שאפשר לכף הרגל של הלקוח שלנו – צעיר או מבוגר. אנו מתחילים במדידת כף הרגל והקשת שלה, ולאחר מכן מצפים את כף הרגל בחבישת גבס ומייבשים אותה. כאשר הגבס מתייבש, נוצרת תבנית קשיחה המהווה העתק מדויק של כף הרגל, וממנה אנו יכולים לייצר את המדרס. ישנן עוד שיטות שונות לייצר מדרסים, כמו סריקה ממוחשבת המתבצעת על כף הרגל עצמה, המניבה תוצאות ממוחשבות שמופנות אחר כך לייצור במקום, או לחילופין הטבעת כף הרגל בספוג מיוחד היוצר גם הוא העתק של כף הרגל. כל השיטות הן מתקדמות ומובילות בתחומן, וכולן יספקו בסופו של דבר מדרס אופטימלי המתאים בדיוק לכף הרגל שלכם. עלות מדרסים ביומכניים שנקנים באריאל אורטופדיה מתקדמת תהיה נמוכה משמעותית מאשר העלות אצל המתחרים בשוק, אך עם זאת היא תספק לכם מוצר איכותי ומתקדם.

עלות מדרסים ביומכניים – רווח הלקוח

אין ספק כי המרוויח העיקרי אצלנו הוא הלקוח אשר בחר להשתמש בשירותינו ולשנות את איכות החיים שלנו. הצוות במכון שלנו מורכב מאורטוטיסטים (טכנאי אורטופדיה) מקצועיים ומיומנים, אשר עוסקים בתחום כבר שנים רבות ושמים את טובת הלקוח בראש מעייניהם, תוך כדי שהם מקפידים על עלות מדרסים ביומכניים נמוכה. בתהליך יצור קפדני, הצוות מכין לכל לקוח את המדרס האולטימטיבי, ומבטיח שנים רבות של הנאה והתנהלות בשלווה ללא כאבים.

התקשרו אלינו עוד היום – התאימו לעצמכם מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, ותרגישו את השינוי בכל צעד נוסף שתעשו!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס

מדרסים לפלטפוס (1+1 חינם) מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. פלטפוס הוא מונח הבא לתאר בעיה רפואית

קרא עוד »
מדרסים נתיבות

מדרסים נתיבות

מדרסים נתיבות לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות בס”דלכל המעוניין,שלום רב.אחרי תקופה ארוכה של סבל לה לא נמצא מענה, החלטתי לשים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים מחיר בקופת חולים

מדרסים מחיר בקופת חולים

מדרסים מחיר בקופת חולים בחברה של ימינו, בה הבריאות הופכת לעדיפות גוברת, ליישור שיניים תפקיד חשוב בשמירה על רווחת כפות הרגליים שלנו וכתוצאה מכך של

קרא עוד »
מה גורם לכאבי מפרקים

מה גורם לכאבי מפרקים

מה גורם לכאבי מפרקים דלקת פרקים היא מצב כרוני הגורם לכאב. זה יכול להשפיע על מפרקים, שרירים וגידים. מה גורם לכאבי מפרקים אנשים עם דלקת

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!