הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

עיצוב נעליים

עיצוב נעליים לפי מידה ובהתאמתן באופן ייחודי לכל לקוח

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

המכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט מתמחה בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס של נעלים אורטופדיות נוחות במחירים הטובים ביותר בשוק. אנו בונים את הנעלים החל ממדידת כף הרגל באמצעים החדישים ביותר, לקיחת מידה על ידי חבישת גבס ויצירת הנעל העמידה והנוחה ביותר שתתאים באופן אישי לכל אחד לפי סוג הבעיה האורטופדית ממנה הוא סובל הוא סבל בעבר.

להתאים את הנעליים לרגל על ידי מדידה במכון אורטופדי מוסמך

אנו מטפלים במגוון רחב של בעיות אורטופדיות ביניהן ניתן למצוא את דלקת כף הרגל, דלקת בגיד אכילס, פלטפוס, דורבן ובעיות אורטופדיות נוספות. המכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’ מעניק טיפול מסור ומקיף לכל הסובלים מכאבים כתוצאה מעמידה ממושכת, פציעות ספורט וכדומה.

זקוקים למדרסי ספורט או למדרסים לכף הרגל?

היכנסו לבדיקה אישית ולא ארוכה, במהלך הבדיקה תימדד כף רגלכם בדייקנות ויילקחו ממנה כל הנתונים הרלוונטיים לבניית המדרסים. אנו אחראים על כל שלבי הייצור, החל משלב המדידות ועד שלב הגימור הסופי וזהו היתרון בהגעה אל מכון אורטופדי המייצר את הנעלים בעצמו. כך תזכו באחריות ושירות מלאים על הנעליים.

כמו כן המכון מאושר על ידי משרד הבריאות ומנפק הנחות והטבות משמעותיות לכל הזכאים המחזיקים באישורים רפואיים מהגופים השונים. כל מטופלי קופות החולים מוזמנים לבדוק התאמה למדרסים אורטופדיים כמו גם מטופלי מכון לואיס הזכאים להנחות לפי חוק השיקום במדינת ישראל.

המכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט ממוקם ברעננה ומספק לקהל לקוחותיו את כל הידע המקצועי והניסיון שצבר בהתאמת כל סוגי המדרסים הקיימים בשוק. מדרסים ביו מכניים, נעלי נוחות, מדרסי ספורט ועוד.

עיצוב נעליים לפי מידה במכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’ – ללכת על בטוח

אנו מזמינים אתכם למכון לקבלת שירות מקצועי בסופו תצאו עם נעלים חדשות שיהפכו את החיים שלכם קלים הרבה יותר. לכל מי שסובל מכאבי רגליים, ברכיים או גב, ללא ספק כדאי לבדוק התאמה של נעליים אורטופדיות מיוחדות או מדרסים. קיים ההבדל עצום בין נעלים רגילות לבין נעלים מעוצבות בעבודת יד על ידי מכון אורטופדי מוסמך לפי נתוני כף הרגל של המטופל.

לרשותכם חנות ובה אביזרים נוספים כמו גם חגורות גב, תומכי רגליים ומדרסים מסוגים שונים המתאימים לכל בעיה אורטופדית. מחירים טובים במיוחד והנחות לזכאים על סך אישורים ממשרד הבריאות והביטחון.

מעוניינים בפרטים נוספים על עיצוב נעלים והתאמתן באופן אישי עבורכם? כל שעליכם לעשות הוא לצור קשר דרך האתר ונשמח לתת לכם מענה לכל שאלה.

ייעוץ מקצועי ואישי לכל מי שרוצה לשפר את איכות התפקוד שלו בחיי היום יום. נעלים נוחות הן מצרך בסיסי שכל אדם רשאי וזכאי ליהנות ממנו. היום ניתן לעשות זאת בקלות. התקשרו עכשיו להזמנת תור לבדיקה.

זכאים להנחות לנעלים אורטופדיות בהתאמה אישית, התקשרו עכשיו למכון האורטופדי ‘אריאל קומפורט’ ונשמח לעזור!

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לחולי סוכרת

מדרסים לחולי סוכרת

מדרסים לחולי סוכרת https://www.youtube.com/watch?v=Fi6Kqjgns6M מחלת הסכרת מצריכה בדרך כלל התמודדות יומיות ולא פשוטה ואף דורשת מהחולים בה להתאים את שגרת חייהם אליה, על מנת שיוכלו

קרא עוד »
כף רגל סוכרתית

כף רגל סוכרתית

כף רגל סוכרתית האבחון, הטיפול ודרכי המניעה.הגורמים לפצעים, יבלות וכיבים בכפות הרגליים לחולי סכרת כף רגל סוכרתית כף רגל סוכרתית – היא סיבוך רציני של

קרא עוד »
כאב גב

כאב גב – Back Pain

כאב גב – Back pain כאבי גב הם סוג הכאב השכיח ביותר שאנשים חווים. זה יכול להיגרם על ידי דברים רבים כגון טראומה, יציבה לקויה,

קרא עוד »
צליפת שוט

צליפת שוט

צליפת שוט – סימנים, אבחון וטיפול מומלץ צליפת שוט היא פציעה שכיחה הנגרמת מהאצה או האטה פתאומית של הצוואר. זה יכול להיגרם מתאונות דרכים, נפילות

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

סרטן העור ברגליים

סרטן העור ברגליים

סרטן העור ברגליים הוא סוג שכיח של סרטן העור. סרטן העור ברגליים זה יכול להיגרם מחשיפת יתר לשמש ולמקורות אחרים של קרינה אולטרה סגולה. סוג

קרא עוד »
מדרסים סביון

מדרסים סביון

מדרסים סביון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המעוניין.מאז הצבא, אני סובלת מדלקות גידים קשות, הבאות לידי ביטוי בכאב בעיקר

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!