הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעלים לפי מידה

נעלים לפי מידה דרך משרד הבריאות על ידי לקיחת מידותיו של הלקוח בתבניות גבס ובחבישות גבס

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

חשיבות רבה טמונה בהצלחתנו לסחוב את הגוף שלנו על כפות הרגליים במשך היום. כאשר לרגליים תפקיד חשוב בבלימת זעזועים אל עמוד השדרה, ויסות לחצים על השרירים והפחתת עומסים על כל חלקי הגוף. אחד הכלים העומדים לרשותנו ואשר בו אנו יכולים להשתמש על מנת לעזור לעצמנו בכך הם מדרסים.
רובנו לא מקדישים מחשבה רבה לפני רכישת הנעליים. בעיות רבות כמו, כאבי גב, כאבי מפרקים ומגוון בעיות רבות כל-כך יכולים להימנע או להיות מרוסנים, אילו רק היינו דואגים לנעלים נוחות המתאימות לצורת כפות הרגליים שלנו באופן אישי.

המכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ מתאים עבור כל אחד הזקוק לכך נעלים לפי מידה דרך משרד הבריאות על ידי לקיחת מידותיו של הלקוח בתבניות גבס ובחבישות גבס

היכנסו לסניפנו ברעננה והתאימו עוד היום מדרסים ממוחשבים או מדרסים התפורים לפי מידת הרגל שלכם על ידי שיטה של יציקת תבנית גבס על גבי כף רגלכם.

כיצד הדבר נעשה?

אתם מגיעים למעבדה שלנו ועוברים ראיון קצר בו אתם מסבירים לנו על מיקום הכאבים ברגל וכל היסטורית ההליכה שלכם, לאחר מכן אנו בוחרים את השיטה הרצויה עבורכם להתאמת הנעלים בהתאמה אישית על פי מידת גבס, יוצרים עבורכם מדרסים לפי תחבושות גבס, מציבים את רגלכם על מתקן בו הרגל אינה נוגעת בדבר וכך מאפשרת לנו בעצם לערוך לה חבישת גבס מדויקת.

אין מקום לפספוסים, זו השיטה המדויקת ביותר שבסופה נדע בדיוק מהן מידות כף הרגל שלכם ונתאים להם מדרסים אשר ייכנסו לנעל בבנייה מיוחד שגם אותה יש ביכולתנו לעצב במכון האורטופדי.

כל שנותר עבורכם הוא להיכנס לנעלים החדשות ולצאת לדרך חדשה, לזכות באיכות חיים משודרגת, להפחית לחצים בדיוק בנקודות שכאבו לכם ולהצליח לתפקד אם לא לחלוטין, ללא כאב אז בוודאי בהפחתה ניכרת שלו.

מעוניינים בפרטים נוספים על נעלים לפי מידה דרך משרד הבריאות?

המכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ מוסמך משרד הבריאות ועובד בצמוד להוראות משרד הן לגביי תקני עבודה מחמירים, הן על ידי לקיחת מידותיו של הלקוח בתבניות גבס ובחבישות גבס. כמו כן אנו מספקים הנחות והטבות משמעותיות למטופלים המחזיקים באישורי זכאות אותם אפשר להשיג על פי חוק דרך קופות החולים, משרד הביטחון, מכון לואיס וכדומה.

עשו צעד קטן שישפר את חייהם בצורה גדולה

התאימו נעלים בבדיקה במכון אורטופדי מוסמך ומאושר משרד הבריאות ותתחילו ללכת רק בנעליים המתאימות לכם. המדרסים מתאימים לשלל מחלות ותופעות הליכה כמו סכרת, דלקות, פציעות ספורט ומתאימות כל האוכלוסייה מתינוק עד מבוגר.

הנעל נבנית באופן מיוחד לכל אחד ואחת על ידי צוות אורטוטיסטים מומחה בעל ניסיון רב וידע מקצועי המיושם לטובתם של המטופלים.

התקשרו עוד היום לשמוע על ההנחות למחזיקי אשרות לנעלים אורטופדיות בבנייה אישית – רק במכון אורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מידע על מדרסים

מידע על מדרסים

מידע על מדרסים מדרסים הם אביזר הנעלה שמונח בנעל כדי לספק ריפוד ונוחות. מידע על מדרסים המילה שימשה לראשונה באנגלית בסוף המאה ה-13. זה בא

קרא עוד »
מדרסים בתלת מימד

מדרסים בתלת מימד‎

מדרסים בתלת מימד‎ מדרסים מהווים פריט חיוני שמאפשר להפחית במידה ניכרת כאבים ודלקות בגפיים התחתונות. על מנת שמדרסים אכן יעשו זאת, הם צריכים להיות מותאמים

קרא עוד »
מדרסים נס ציונה

מדרסים נס ציונה

מדרסים נס ציונה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל מאן דבעי,הגעתי למכון אריאל קומפורט שברעננה לאחר שנאמר לי על ידי

קרא עוד »
שריר הירך הארבע ראשי

שריר הירך הארבע ראשי

שריר הירך הארבע ראשי – שריר הירך הקידמי רקטוס פמואריס שריר הארבע ראשי הוא שריר גדול בקדמת הירך המשתרע מהחלק העליון של הירך ועד לברך.

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

תסמונת הצביטה בקרסול

תסמונת הצביטה בקרסול

תסמונת הצביטה בקרסול צביטה בקרסול אחורית היא סוג של פציעה הפוגעת בחלק האחורי של הקרסול. תסמונת הצביטה בקרסול זה נגרם ממכה חדה בגב העקב. הפציעה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!