הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות בונים לפי מידה מיוחדת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

זקוקים לנעליים אורטופדיות?

חברת ‘אריאל קומפורט’ תשמח לספק לכם שירות מיוחד לנעליים אורטופדיות מיוחדות  עבור הרגליים שלכם, מוצר המותאם בדיוק עבורכם. אנו מספקים נעליים אורטופדיות לפי מידה, בהתאמה אישית לכל מטופל. היכנסו אלינו ותיהנו מיחס איש ומקצועי ומהמחירים הטובים ביותר בשוק עבור נעליים אורטופדיות. אנו בונים את הנעליים לפי מידות מיוחדות ומחזיקים בכל אישורי משרד הבריאות והתקנים המקובלים.

נעליים אורתופדיות בונים לפי מידה מיוחדת

במכון אורטופדי אריאל קומפורט, תקבלו מדידה מדויקת של כפות הרגליים שלכם ולאחר מכן נוכל לעבד את הנתונים וליצור את הנעליים המושלמת ביותר עבורכם. נעליים התפורה למידותכם כמו כפפה ליד. צוות העובדים במכון מורכב מאורטוטיסטים מוסמכים, טכנאי אורתופדיה מיומנים ומנוסים שזו המומחיות שלהם. הצוות בעל ניסיון של שנים רבות ויוכלו לבצע התאמה של נעליים אורטופדיות מיוחדות לפי צורת הרגל שלכם, מבנה כף הרגל וכדומה.

נעליים בהתאמה אישית לפי מידת הגבס

במכון אריאל קומפורט מייצרים נעלים אורטופדיות בנויות לפי מידה מיוחדת. המכון ממוקם ברעננה ומציע את שירותיו במשך כל ימות השנה. לקבלת מידע נוסף על סוגי המדרסים אותם אנו מייצרים, ניתן לגלוש באתר ולקבל את כל הפרטים לפני הזמנת הנעלים האורטופדיות האיכותיות ביותר לפי מידתכם. הנעליים האורטופדיות המיוחדות נועדו לפתור שלל בעיות רגליים שונות, מכאבים פשוטים בעצמות הרגליים, דרך פלטפוס או קשת גבוהה מדי ועד מחלות גנטיות, או כפות רגליים לאחר ניתוחים.

הייחוד ברכישת נעליים אורטופדיות בנויות לפי מידה מיוחדת

במכון אנו מספקים ייעוץ אישי לגביי התאמה של נעליים אורטופדיות  לכפות הרגליים שלכם, תבניות גבס איכותיות וכלים נוספים בעזרתם תהפכו את חייכם קלים ובריאים יותר. רק ב-‘אריאל קומפורט’ – נעלים אורתופדיות בונים לפי מידה מיוחדת. אין צורך לסבול יותר מכאבי רגליים ומנעלים שאינן מאפשרות לכם ללכת בצורה נוחה. נעלים אורטופדיות מותאמות באופן אישי יקלו על ההליכה שלכם וגם יתרמו ליציבה ולתפקוד נכון של שרירי הרגליים.

מדרסים לנפגעי תאונות עבודה באישור משרד הבריאות

אנו עובדים מול כל הגופים המוסדיים ומשרתים נפגעים תאונות המוכרים במשרד האוצר, משרד הביטחון וכדומה. אנו שמים לנו למטרה לשפר את איכות החיים של הלקוחות שלנו על ידי יצור מדרסים איכותיים. כל הנעליים והמדרסים המיוחדים מורכבים מחומרי הגלם הטובים ביותר ומורכבים במקום על ידי צוות מנוסה המתמחה בכך.

מעוניינים בפרטים נוספים על נעלים אורטופדיות? התאימו מדרסים מיוחדים ותפטרו מכאבי הרגליים והגב

ב-‘אריאל קומפורט’ תיהנו מהתאמה אישית של נעלים נוחות לרגליכם, נעליים אורטופדיות אותם בונים לפי מידה מיוחדת מהחומרים המתאימים ביותר לכך ועל ידי צוות מומחים שזו עבודתם העיקרית. לפרטים נוספים התקשרו עכשיו ותתחילו לעשות צעד ראשון בדרך להיפטר מבעיות הרגליים שלכם. רק ב’אריאל קומפורט’ – מכון הנעליים האורטופדיות המתקדם שיעזור לכם להתקדם הלאה ולסבול פחות מבעיות ההליכה והכאבים ברגליים. התקשרו עכשיו!

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים עכו

מדרסים עכו

המלצה מלקוח מרוצה למדרסים מעכו שמי דמיטרי אני בן 22 לאחר שירות צבאי. אני מאבטח במשרד ממשלתי מכובד. חלק מדרישות עבודתי הינה לעמוד עמידה ממושכת

קרא עוד »
Медицина в Израиле

Медицина в Израиле

Медицина в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Система здравоохранения в государстве Израиль давно и по праву заслужила всемирное признание как одна из самых лучших, надёжных и эффективных. Израильская

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

גישה אינדיבידואלית

גישה אינדיבידואלית

גישה אינדיבידואלית מה כוללת עלות מדרסי מדף לעומת עלות מדרסים בהתאמה אישית? בבואנו לבחור בין מדרסים מוכנים לבין מדרסים בהתאמה אישית, חשוב להבין מה משפיע

קרא עוד »
עלות מדרסים

עלות מדרסים ביו מכניים

עלות מדרסים ביו-מכניים https://www.youtube.com/watch?v=IGpP3u-xkOE מדרסים ביומכניים הם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המדרסים, ואנו ממליצים לכל אדם לרכוש אותם בתמורה לשלווה, נוחות ואיכות חיים אחרת. למרות

קרא עוד »
מקל הליכה למבוגרים

מקל הליכה למבוגרים

מקל הליכה למבוגרים מקלות הליכה הם לא רק לילדים והם דרך מצוינת להישאר פעילים. מקל הליכה למבוגרים הם גם יכולים להיות מאוד פונקציונליים בידיים הנכונות.

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!