הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעלים אורטופדיות בהתאמה אישית

נעלים אורטופדיות בהתאמה אישית או לפי מידת גבס לפי הצורך

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

סובלים מכף רגל רחבה, פלטפוס או אפילו דורבן? במכון האורטופדי – אריאל קומפורט תמצאו את הפתרון היעיל ביותר למתן תמיכה והקלה לבעיות הרגליים שלכם.

נעלים אורטופדיות בהתאמה אישית

היכנסו עוד היום למכון האורטופדי ברעננה לבדיקה ממוחשבת של כף רגלכם. אנו מתמחים בהתאמה אישית של הנעל או לפי מידת הגבס לפי הצורך.

לרשותכם מגוון רחב של נעלים ואביזרים תומכים בחנות המפעל הסמוכה וצוות מסור ומקצועי בעל ניסיון רב בבניית נעלים אורטופדיות אמינות המחזיקות שנים, בשיטות המתקדמות ביותר.

סובלים מכאבי רגליים טורדניים?

ייתכן שכל מה שאתם זקוקים לו היא נעל אחרת מזו המשמשת אתכם בשגרת היום יום. ניתן כיום לטפל במגוון בעיות רפואיות בכפות הרגליים ולייצר נעלים אורטופדיות בהתאמה אישית או לפי מידת הגבס בעזרת טכנולוגיה מתקדמת.

במכון האורטופדי – אריאל קומפורט תיהנו מיחס אישי ומקצועי ותזכו בהנחות משמעותיות ובמחירים נוחים למטופלי קופות החולים המזמינים בדיקה וטיפול דרך האתר.

תעברו תהליך קצר וענייני של אבחון הבעיה, מדידת כף הרגל ושקלול כל הנתונים הרפואיים שלכם, כולל היסטורית ההליכה שלכם. כל אלה יסייעו לנו בבניית נעלים אורטופדיות בהתאמה אישית שיתאימו לכף הרגל שלכם בצורה מושלמת.

עוד תמצאו במכון האורטופדי – "אריאל קומפורט" מגוון מוצרים אורטופדיים

אביזרים תומכים, מדרסים מכל הסוגים וייעוץ מקצועי לכל בעיה. כל הנעלים נבנות בעבודת יד מיוחדת ובהתאמה אישית לכל מטופל ויוצאים תחת פיקוח מלא של משרד הבריאות, כולל תו תקן.

בעלי אשרות מקופות החולים, משרד האוצר והביטחון זכאים להנחות נוספות ויכולים ליהנות מהתאמה אישית של נעל אורטופדית איכותית במחיר הטוב ביותר.

אנו יודעים לטפל במגוון בעיות אורטופדיות כמו: רגליים שאינן שוות באורך, כפות רגליים רגישות לעור ועוד. כל נעל היוצאת ממפעלנו עוברת בקרה ובדיקות מחמירות ואנו מבטיחים לספק את המוצר האיכותי ביותר בשוק, במחירים הטובים ביותר.

 

מכון אורטופדי – אריאל קומפורט מזמין אתכם לחנות המפעל ברעננה שם תוכלו למצוא מגוון פתרונות אורטופדיים נוספים גם לידיים, לגב, לכתפיים ועוד.

נשמח לסייע בכל בעיה. לקבלת פרטים נוספים על נעלים אורטופדיות בהתאמה אישית או לפי מידת הגבס, צרו קשר או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם פתרון מתקדם לבעיית הרגליים שלכם.

עם ניסיון של שנים והציוד החדיש ביותר במעבדת הבדיקות שלנו, מכון אורטופדי – אריאל קומפורט מצליח לתת פתרון יעיל ומהיר למאות לקוחות מרוצים, עבורם הליכה ללא כאב אינה דבר מובן מאליו. כל מטופל זוכה ליחס אישי ומספק לנו את כל הכלים להתאים עבורו את הנעליים האיכותיות ביותר שניתן לספק.

 

אנו עובדים עם מגוון חומרי גלם, סוליות רכות וקשות, יציקות גבס ותבניות מהונדסות על ידי מחשב מחומרים טבעיים. גלשו עוד באתר ללמוד על ענף האורטופדיה בכלל והמכון האורטופדי – אריאל קומפורט בפרט.

לפרטים נוספים על נעלים אורטופדיות בהתאמה אישית התקשרו עכשיו או צרו קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם עם מענה אורטופדי מקצועי ויעיל לכל בעיה

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לפי מידת גבס

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הרעיון היה שייך לבעל פונדק דרכים אי שם באירופה, ששם לב כי לקוחות רבים שמגיעים אליו מתלוננים על כאבים ברגליים. הוא הפעיל תושייה, והחליט לעשות מעשה מהפכני: ליצור שכבת בד מפרווה של בעלי חיים, כדי להוסיף לנעל הרבה יותר רכות ונעימות – וכך הומצאו המדרסים הראשונים

אל תטעו לחשוב – מדרסים לא מתאימים רק למי שכבר סובל מבעיות ברגליים. מדרסים לפי מידת גבס, למעשה מיועדים הן לאנשים בריאים, שרוצים למנוע בעיות אורטופדיות בכף הרגל או בעיות פיזיולוגיות שונות בגוף, והן לאנשים שכבר סובלים מבעיות כאלה ומעוניינים בשינוי מצבם הבריאותי. אם מדובר בילדים קטנים שסובלים מבעיות שונות – תתפלאו אולי לגלות שאת הבעיות הללו ניתן לתקן באופן כמעט מושלם (או אפילו מושלם), ואם מדובר באנשים מבוגרים – ניתן להקל על אי הנוחות באופן מרשים למדי, אם לא לתקן את הבעיה לחלוטין, ממש כמו אצל ילדים. לא הרבה אנשים יודעים, אבל האמת היא שמדרסים פותרים שלל בעיות רפואיות.

אם אתם סובלים מכאבים בברכיים, או מכאבים מכף הרגל, ואם כבר הלכתם אינספור פעמים לבדיקות וגיליתם בכל פעם מחדש שהפתרון שהוצע לכם אינו מספק, אנו מציעים לכם להתרגל לרעיון חדש: אפשר גם אחרת. החסרון של מכוני אורטופדיה רבים הוא בכך שהם אינם משכילים להשתמש בטכנולוגיות טובות מספיק, בחומרים איכותיים ובהתאמה של המדרס לסוגי הפעילות השונים. אנו באריאל אורטופדיה מתקדמת משלבים בין כל האלמנטים הללו, ומתחייבים לספק לכם מוצר מוגמר שיביא לתוצאה הטובה ביותר עבור רגליכם. עם המדרסים שלנו תרגישו מיד בהבדל, ולאחר זמן התחושה הטובה תשתפר עוד יותר, באחריות

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לילדים

מדרסים לילדים ופעוטות

מדרסים לילדים ופעוטות https://www.youtube.com/watch?v=ncZMTWx-pRk כמו מבוגרים, גם ילדים לעיתים עשויים לחוש כאבים ברגליים או בברכיים, ואפילו כאבי גב. לעיתים הדבר נובע בשל הליכה ויציבה לא

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים תרמופלסטיים

מדרסים תרמופלסטיים

מדרסים תרמופלסטיים מדרסים תרמופלסטיים הם פתרון מודרני למי שרוצה להעניק לרגליו נוחות ותמיכה מקסימלית. עם זאת, איך מבצעים רכישה חכמה של אורתוטיקה תרמופלסטית כך שהמחיר

קרא עוד »
מדרסים כאמצעי להפחתת פציעות

מדרסים כאמצעי להפחתת פציעות

מדרסים כאמצעי להפחתת פציעות מדרסים משוכללים נותנים מענה חדשני להפחתת פציעות ולפתרון מגוון בעיות בכף הרגל. מדרסים מורכבים ופתרון בעיות. מדרסים כאמצעי להפחתת פציעות במאמר

קרא עוד »
מה זה פיברומיאלגיה

מה זה פיברומיאלגיה

מה זה פיברומיאלגיה פיברומיאלגיה היא מצב כאב כרוני המשפיע על כל הגוף. מה זה פיברומיאלגיה זה ידוע גם בשם fibromyositis או fibrositis. התסמינים של פיברומיאלגיה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!