הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

נעלי סכרת

נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת, הזכאות לנעליים אורטופדיות / מיוחדות, מיועדת לנכים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

נעליים אורטופדיות ונעליים מיוחדות לאנשים הסובלים מסכרת או מחלות שרירים, יכולות להחזיר אתכם לחיי שגרה, ללא כאבים וסיבוכים עתידיים. אם גם אתם זקוקים לכאלה נעליים, במכון אריאל קומפורט עומד לשירותכם צוות מקצועי ומיומן, כל שכן אתם מוזמנים לפנות אלינו בכדי לברר על הזכאות לנעליים אורטופדיות / מיוחדות. בחלק מהמקרים המדינה מממנת באופן מלא את רכישת הנעליים ובחלק מהמקרים ניתן לקבל החזר כספי מקופת החולים.

נעליים אורטופדיות – פתרון לכל בעיה אורטופדית

כשמדברים על נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת או נעל מיועדת לנכים מדברים על עולם עצום של פתרונות לכל מי שסובל מבעיה אורטופדית או מחלה הדורשת מהאדם התייחסות מיוחדת לנעליו. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת היום ליצור נעליים או מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, בזכותם אנשים יכולים לתפקד בצורה תקינה גם אם בריאותם אינה תקינה. בזכותם החולים לא סובלים מכאבים מיותרים ויכולים להיות שקטים שלא ייגרם להם נזק מיותר בעתיד. את הבעיות כגון פלטפוס, דורבנים, כיבים, שברי מאמץ, בעיות ברכיים או קרסוליים, בעיות בעמוד השדרה או בכלי הדם – ניתן היום לפתור בקלות, לעיתים באופן חלקי ולעיתים באופן מלא, בעזרת נעליים אורטופדיות או מדרסים לפי תחבושות גבס.

ייצור מדרסים אורטופדיים
נגן וידאו

נעליים מיוחדות – בזמן המחלה או בתהליך השיקום

נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת או נעל מיועדת לנכים יכולות לתרום רבות לאדם הסובל ממחלה פתולוגית קשה וגם לאדם הנמצא בתהליך שיקום לאחר מחלה או תאונה. נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת או נעל מיועדת לנכים לא רק יקלו על הכאב אלא גם יסייעו בהחלמה. גם המדרסים, אותם מכינים אצלנו במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת על סמך לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, יכולים לתרום רבות לכל אדם חולה אשר רוצה לחיות חיי איכות, ללא כאבים והימנעות מביצוע פעולות פשוטות ביומיום. נעליים מיוחדות מסייעות לחולי סכרת לשמור על בריאותם ולתפקד בצורה תקינה, נעליים מיוחדות מסייעות לאנשים עם ניוון שרירים ולכל מי שמתקשה ללכת או לעמוד.

מדרסים אורטופדיים – בתאמה אישית על פי מידת גבס

נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת או נעל מיועדת לנכים יכולות לפתור המון בעיות וכאבים מיותרים. גם מדרסים בהתאמה אישית – מדרסים לפי תחבושת גבס. אצלנו במכון אריאל קומפורט עומד לשירותכם צוות אורטוטוטיסטים מקצועיים (טכנאי אורטופדיה שאינם אורטופדים). בידיהם ידע הנדסי נרחב וניסיון עשיר בהכנת מדרסים איכותיים ומתאימים בצורה מושלמת לרגלו של החולה, לסוג המחלה הספציפי שלו, לסוג עיסוקו היומיומי ולמטרה שרוצים להשיג. מדרסים כאלה מפחיתים לחץ על עמוד השדרה, הברכיים, הקרסוליים וכף הרגל, הם מאפשרים זרימת דם תקינה, פיזור משקל אחיד, שמירה על שיווי המשקל ועוד.

מחפשים נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת, הזכאות לנעליים אורטופדיות / מיוחדות, מיועדת לנכים? הגעתם למקום הנכון. צרו קשר – אריאל אורטופדיה לשירותכם בכל שאלה ובכל נושא.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לחולי סכרת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מחלת הסכרת היא מחלה איומה וקשה אשר גורמת לחוליה לפגיעה באיברים השונים בגוף. מחלה זאת מתבטאת בעליה גבוהה של ערכי הסוכר בדם כתוצאה מהשמנת יתר, תורשה, מחלות לב ודם, לחץ ומתח נפשי, חוסר פעילות, שתיית אלכוהול ועישון. התסמינים של מחלה זאת הינם לטווח הרחוק וכוללים כף רגל סוכרתית אשר נגרמת כתוצאה מחוסר חמצן לכפות הרגליים. מצב זה גורם לפציעות מרובות, איבוד תחושה עצבית בכף הרגל, ועוד. באמצעות מדרסים איכותיים ואורטופדיים לכף רגל סוכרתית ניתן לטפל בבעיה ולתת לכף הרגל את כל התמיכה לה היא זקוקה.

מדרסים לסוכרתיים עשויים מחומרים מיוחדים ואנטי בקרטריאליים אשר אינם גורמים לגירוי בכפות הרגליים, לחץ על אזור מסוים או הזעה בכפות הרגליים. המדרסים מותאמים לכף הרגל הסוכרתית ומעניקים תמיכה טובה וזרימת דם טובה לכפות הרגליים. בנוסף לכך, המדרסים מונעים פציעות בכף הרגל והינם אורטופדיים ובהתאמה מלאה לחולה.

מדרסים לסוכרתיים מיוצרים בצורה מעט שונה מאשר מדרסים רגילים שאותם בוודאי יצא לכם לראות. המדרסים מיוצרים מחומרים מיוחדים אשר מתאימים לחולי סכרת. זוהי הסיבה כי כף רגל סוכרתית חייבת מדרס בהתאמה אישית, דבר שאסור להתפשר עליו. אם תרכשו מדרסי מדף כאלה או אחרים, תמצאו את עצמכם במצב שבו הוא לא יספק את הסחורה. הבריאות שלכם חייבת להיות בראש סדר העדיפויות, ולכן חובה עליכם לוודא כי המדרס הוא כזה אשר בנוי לסוכרתיים.

מדרסים לסוכרתיים הם בגדר המלצה ולא בגדר חובה. אך עדיין כדאי מאוד לכל אדם סכרתי לרכוש לעצמו מדרסים אשר מתאימות אליו באופן אישי. בין אם מדובר על כאלה שיש להם סכרת קלה או סכרת מורכבת יותר. תוכלו להתייעץ עם אורטופד כדי שהוא יתאים לכם את המדרס האידיאלי. בסוף אף אחד לא רוצה להתמודד עם פציעות כאלה או אחרות, בטח לא כאשר מדובר על פציעות של סכרת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים חדרה

מדרסים חדרה

מדרסים חדרה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל מאן דבעי,נולדתי עם בעיית אלטפוס בכפות רגליי, וסבלתי במשך שנים רבות מכאבים

קרא עוד »
מדרסים לסקי

מדרסים לסקי

מדרסים לסקי 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) גולשי סקי מפעילים כוחות עוצמתיים רבים על כפות הרגליים והקרסוליים בעת הגלישה. אם הגולש אינו

קרא עוד »
כאבים בכתף

כאבים בכתף

כאבים בכתף כאבי כתף יכולים להיגרם מסיבות שונות. זה יכול להיות בגלל פציעה, מחלה או מצב אחר. כאבים בכתף  המאמר יספק גם רשימה של תרגילים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים רחובות

מדרסים רחובות

מדרסים רחובות לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המעוניין,במשך שנים סבלתי מכאבי רגליים ואחרי שהגעתי למצב של כאבי תופת שלא

קרא עוד »
האם פלטפוס מזיק

האם פלטפוס מזיק

האם פלטפוס מזיק פלטפורמה יכולה להזיק כשהיא לא מתוכננת היטב. האם פלטפוס מזיק  לדוגמה, אם המשתמש צריך לגלול למעלה ולמטה כדי לראות דף, זה יכול

קרא עוד »
קרני רנטגן

קרני רנטגן

קרני רנטגן קרני רנטגן. האם צילום רנטגן עשוי לעזור לאבחנת דורבן בכף הרגל.  הן סוג של קרינה אלקטרומגנטית המשמשת בתחום הרפואי לאבחון וטיפול במחלות שונות..

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!