הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מחיר מדרסים ביומכניים

מחיר מדרסים ביומכניים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מחיר מדרסים ביומכניים הוא מחיר משתלם לכל מי שסובל מבעיות אורטופדיות, ולכל מי שרק רוצה למנוע אותן, ואם לוקחים בחשבון כי מדובר במדרס שקונים פעם או פעמיים בחיים – מדובר בעסקה בהחלט כדאית. התאמת המדרס נעשית בכמה דרכים: מדרסים לפי תבנית גבס, מדרסים לפי סריקה ממחושבת של כף הרגל, או מדרסים עם הטבעת הרגל בתוך ספוג מיוחד. אצלנו בחברת אריאל אורטופדיה מתקדמת תמצאו התאמות למגוון מדרסים ולמגון שימושים, ותגלו כי המחירים אינם יקרים כלל – מחיר מדרסים ביומכניים, מחיר מדרסים ליומיום, וכל סוג של מדרס.

מדרסים ביומכניים – מה זה בכלל?

לפני שמדברים על מחיר מדרסים ביומכניים, כדאי להסביר מה זה בכלל מדרסים ביומכניים? למעשה מדובר ברפידה המיועדת לנעליים, שתפקידה לתמוך בכף הרגל בכל הזדמנות אפשרית: הליכה, ריצה ואפילו עמידה. הרפידה נרכשת בנפרד מהנעליים, אם כי בנעליים יוקרתיות שמיוצרות בשנים האחרונות אפשר למצוא לפעמים רפידות כאלה כבר בתוך הנעל, במיוחד אם מדובר בנעלי התעמלות איכותיות. אך לא בכל הנעליים האיכותיות, ובטח שלא בכל הנעליים הפשוטות יש רפידה עם תמיכה נכונה בכף הרגל. כאן נכנסים לתמונה מדרסים ביומכניים, שיכולים לפזר נכון את משקל הגוף על כף הרגל, לבלום זעזועים, לשפר את היציבה ולתמוך באופן מרבי בשלד הגוף.

כיצד מתאימים מדרסים ביומכניים?

מחיר מדרסים ביומכניים הוא רכיב מאוד חשוב בקנייה, אך מה שחשוב יותר מזה – זו התאמתם של המדרסים לכף הרגל הספציפית. אצלנו בחברת אריאל קומפורט אנו מיישמים כמה שיטות להתאמת מדרסים ביומכניים, וזאת באמצעות לקיחת מידה על ידי חבישת גבס כדי לספק ללקוח מדרסים לפי מידה אישית, וכן לפי מבנה אישי של כף הרגל. שיטה נוספת היא סריקת כף רגלו של הלקוח באמצעות חיישנים המחוברים לתוכנת מחשב מיוחדת, המסוגלת להכין את המדרס המדויק ביותר. וישנה עוד שיטה של הטבעת כף רגלו של הלקוח: בספוג מיוחד ליצירת תבנית אידיאלית למדרס. רק לאחר התאמה מושלמת של המדרסים לכף הרגל שלכם תתבצע העסקה, ותגלו כי מחיר מדרסים ביומכניים שווה את ההשקעה – וגם אינו כל כך יקר.

מחיר מדרסים ביומכניים

מחיר מדרסים ביומכניים משתנה בהתאם לפרמטרים רבים. מה שחשוב לדעת הוא, שאם כבר מדברים על מחיר מדרסים ביומכניים – מדברים על נוחות מקסימלית שתשרת אתכם לאורך זמן ותאפשר לכם להשתמש במדרסים אלו בכל נעל ובכל עת. האדם לא זקוק ליותר מזוג מדרסים ביומכניים אחד, ולמי שיש בעיות אורטופדיות כאלה ואחרות תמיד אפשר לפנות לרופא אורטופד מטעם קופת החולים שלו. הרופא יבחן היטב את סוג הבעיה שלו, ויאפשר לו לפנות אלינו לאריאל אורטופדיה מתקדמת לצורך רכישת מדרסים ביומכניים בהנחה משמעותית. מחיר מדרסים ביומכניים עבור חברי מגן זהב של מכבי יהיה נמוך בכ- 93%.  לחברי כללית מושלם יש הנחה של עד 42%, לחברי ביטוח לאומי זהב יש הנחה עד 80% וחברי מאוחדת ייהנו מהנחה של עד 50%. אז בפעם  הבאה שאתם חושבים על מדרסים, קחו בחשבון שזה לא יקר כמו שחושבים. מחיר מדרסים ביומרניים הוא הוצאה חד פעמית שתשתלם עבורכם לכל החיים.

רק אצלנו תיהנו מהמומחים הטובים ביותר בתחום המדרסים, פנו אלינו עוד היום ותוכלו להיות רגועים בנוגע לבריאות כף הרגל שלכם!

מדרסים ביומכניים הפכו כיום למוצר נחשק ולחלק בלתי נפרד משמירה על בריאות הגוף ושלמותו. מדובר במדרסים העשויים מתשלובת פלסטיק או מגרפיט, אשר משמשים למגוון צרכים – החל משמירה על יציבה נכונה, דרך צורת ההליכה וכלה בבלימת זעזועים וכאבים נלווים הנגרמים ברגל בעת מאמץ ממושך. המדרסים הללו הם למעשה רפידות קלילות המולבשות אל תוך הנעל, כך שלא רק שהן לא מפריעות, הן משפרות את איכות החיים. אבל כדי שהמדרסים יוכלו להיות באמת אפקטיביים, נהוג כיום להיעזר ביכולת לבחון מידות ולייצר על פיהן מדרסים במקום, כדי לקנות מדרסים לפי מידה אישית.

מחיר מדרסים ביומכניים – מגמת עלייה חסרת פרופורציות

בשנים האחרונות החלה עלייה משמעותית במודעות ליתרונות של מדרסים, לאופן שבו הם יכולים לשרת כל אדם, לסוגים השונים וליכולת להזמין מדרסים לפי מידה אישית. כל אלו הביאו לעלייה חדה של מחיר מדרסים ביומכניים, שהאמירו במקומות מסוימים לסכומים של בין 1000 ל- 2000 שקלים ואף יותר. כמובן שבאותם מקומות מדובר בעלייה שאינה מחויבת המציאות, כיוון שלפני שהמדרסים הביומכניים החלו להיות פופולריים היה מחירים נמוך מ- 1000 ש”ח. זאת גם הסיבה שמומלץ שלא לקנות בכל מחיר מדרסים ביומכניים, כיוון שמחיר גבוה בשוק המדרסים אינו מעיד בהכרח על איכות – אלא על ניצול, ומומלץ לעשות זאת במקום שדואג גם לאיכות גבוהה בשביל הלקוח וגם לכיסו של הלקוח.

מחיר מדרסים ביומכניים לא חייב להיות יקר

כשמחפשים את המקום ההוגן ביותר לבצע בו רכישת מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס אפשר לפנות לאריאל קומפורט, שם מאמינים שגם מחיר מדרסים ביומכניים איכותיים יכול להתאים לכל כיס. מדובר במכון אורטופדי ברעננה העוסק באופן מיוחד במדרסים – ולכן גם נקרא אריאל אורטופדיה מתקדמת. אמנם כל הבדיקות נעשות במכון עצמו, אך תמיד ניתן להפנות שאלות או להתייעץ באמצעות אתר האינטרנט או טלפון המכון. מלבד המחיר ההוגן, כמובן שהתאמת המדרסים באופן ספציפי לרגל של הלקוח נעשית במקום, וכך גם ייצור המדרס. העובדה שמדובר במדרסים איכותיים ומותאמים, מוכיחה מעבר לכל שספר שגם אם הם עשויים ברמת גבוהה – מחיר מדרסים ביומכניים לא חייב להיות יקר.

אופן ההתאמה באריאל קומפורט

כדי להתאים את המדרסים באופן פרטני לכל לקוח ולקוח, מייצרים באריאל קומפורט מדרסים לפי תבנית גבס, שנלקחת על ידי טכנאי אורטופדיה, אורטוטיסטים. הרגל נעטפת בתחבושות גבס, כאשר היא מורמת באוויר במצב נייטרלי לחלוטין וללא הפעלת משקל בלתי רצוי עליה, כך שנוצרת תבנית מדויקת של הרגל במצב טיפוסי. על התבנית הזו מיוצר מדרס באופן שמאזן את הרגל לתנועה נכונה יותר ותומך בה. אבל, כאמור, למרות שמדובר בתהליך פרטני ומדויק, אין זה אומר דבר לגבי מחירם של מדרסים ביומכניים, שממש לא חייב להיות יקר.

כשרוצים מדרסים ביומכניים איכותיים במחיר הוגן ומשתלם – אריאל קומפורט זה הפתרון. צרו איתנו קשר בהקדם ותוכלו לשמור גם על הרגליים וגם על הכיס!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לפעילות ספורטיבית

מדרסים לפעילות ספורטיבית

מדרסים לפעילות ספורטיבית מדרסים לפעילות ספורטיבית חשוב שיכול להשפיע באופן משמעותי על הביצועים הספורטיביים שלך. מדרסים לפעילות ספורטיבית מדרסים מותאמים אישית אלו נועדו לענות על

קרא עוד »
שברי מאמץ ברגל

שברי מאמץ ברגל

גורמי סיכון להתפתחות שברי מאמץ ברגל שברי מאמץ ברגל יכולים להיות מצב כואב ומתיש הדורש טיפול רפואי מיידי. שבר מאמץ הוא שבר בעצם הנגרם כתוצאה

קרא עוד »
נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות נעליים אורטופדיות נועדו לספק תמיכה ויציבות לכף הרגל והגוף. הם הטובים ביותר עבור אנשים עם פציעות, דלקת פרקים ובעיות שרירים ושלד אחרות. נעליים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

כף הרגל האחורית

כף הרגל האחורית

כף הרגל האחורית היא מקום בו הגוף ממוקם מאחורי הכדור, והיא מכונה גם בהנפה לאחור. כף הרגל האחורית היא טכניקה נפוצה המופעלת על ידי שחקני

קרא עוד »
גאוט

גאוט

גאוט גאוט הוא סוג של דלקת פרקים שגורמת להצטברות של חומצת שתן במפרקים. גאוט  זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ואדמומיות. גאוט נגרמת מהצטברות של גבישי

קרא עוד »
דילול ברקמת השומן

דילול ברקמת השומן

דילול ברקמת השומן – סינדרום כריות השומן בעקב רקמת השומן מורכבת מתאי שומן האוגרים אנרגיה ומבודדים את הגוף. הוא קיים בכל בעלי החיים, ובבני אדם

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!