הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרס ביו-מכני

מדרס ביו-מכני עם בסיס גרפיט carbon fiber

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרס ביו-מכני עם בסיס גרפיט CARBON FIBER הוא המדרס האיכותי ביותר כיום בתחום האורטופדיה. מדרס זה מכיל סיבי פחמן מיקרוסקופיים, המסוגלים להתאים את עצמם ללחצים ועומסים משתנים. מדרס זה מתאים לפעילות יומיומית, וגם לפעילות ספורטיבית מאומצת. סיבי הפחמן הגמישים שבו, מאפשרים לכפות הרגליים להתאחד עם מבנה הנעל בצורה מושלמת. מדרס ביו-מכני עם בסיס גרפיט CARBON FIBER מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לו להתאים את עצמו באופן אבסולוטי לרגל, וכיום יותר ויותר אנשים ברחבי העולם מבינים את היתרונות שלו על פני מדרסים אחרים.

הצורך במדרסים ברחבי העולם

כיום יותר ויותר אנשים מרגישים את היתרונות הבריאותיים שמדרסים איכותיים מניבים להם. בעבר מדרסים לכפות הרגליים שימשו בעיקר לפעילויות של ספורטאים ובעלי נכויות. אך בשנים האחרונות, כשהטכנולוגיה השתפרה והמחירים הוזלו, המדרסים החלו להיות משווקים לכלל הציבור – לפעילות יומיומית, ולפעילות ספורטיבית. מדרסים איכותיים המתאימים לכפות הרגליים משפרים אספקטים רבים בבריאות הגוף: היציבה משתפרת ובכך גם בריאותו של עמוד השדרה, הזעזועים בברכיים מופחתים, זרימת הדף בכפות הרגליים נעשית חופשית יותר – אין ספק שמדרסים מותאמים הם כיום צורך אלמנטארי של כלל הציבור לשמירה על בריאות הגוף. חברת אריאל קומפורט מספקת מדרסים איכותיים ממגוון סוגים, באחריות מלאה, ובמחיר המשתלם בארץ.

אריאל קומפורט

במכון אורטופדי אריאל קומפורט מחכים לכם טכנאי אורטופדיה מומחים (אורטוטיסטים) שיתאימו עבורכם את המדרס המושלם, בדיוק בהתאם לצרכים שלכם ולמצב הרגל שלכם. התאמת המדרס חשובה מאין כמוה לשמירה על בריאות הרגל בהווה ובעתיד, והיא תמנע התפרצות של בעיות רפואיות בהמשך. אנו מציעים מדרסים לכל סוג של פעילות – החל ממדרסים לנעליים אלגנטיות לאירועים ועד למדרסים לענפי הספורט השונים, כגון ריצת מרתון, כדורסל, כדורגל ועוד. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם מהמגוון העצום של חומרי הגלם האיכותיים מהם אנו מפיקים את המדרסים.

מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס

על מנת להתאים מדרסי גרפיט בצורה מושלמת לרגל, צריך לבצע התאמה באמצעות תבנית גבס. מומחי האורטופדיה של החברה עוטפים את כפות רגליו של הלקוח בגבס, ויוצקים מהן תבנית ליצירת המדרס. כעבור זמן קצר הגבס מתייבש, וניתן להתחיל במלאכת עיצוב המדרס. מומחי האורטופדיה של חברת אריאל קומפורט מביאים את תבנית הגבס למעבדה, ויוצרים ממנה את המדרס המותאם ללקוח. מדרס ביו-מכני עם בסיס גרפיט CARBON FIBER מותאם בשיטה זו. חברת אריאל קומפורט מבצעת התאמה של מדרסי גרפיט במהירות, במקצועיות, ובאדיבות.

רוצים מדרס ביו-מכני עם בסיס גרפיט CARBON FIBER במחיר המשתלם ביותר? צרו קשר עוד היום עם חברת אריאל קומפורט, והצטרפו למעגל לקוחותינו המרוצים!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסי ספורט ביו-דינמיים

מדרסי ספורט ביו-דינמיים

מדרסי ספורט ביו-דינמיים נעלי ספורט ביו-דינמיות הן דרך חדשה לחשוב כיצד לייצר נעלי ספורט. מדרסי ספורט ביו-דינמיים הם עשויים מחומרים טבעיים ואינם מכילים כימיקלים. השימוש

קרא עוד »
כמה עולים מדרסים

כמה עולים מדרסים

כמה עולים מדרסים עלות המדרסים יכולה להשתנות מאפשרויות זולות ועד לדגמים יקרים של יצרנים מובילים. כמה עולים מדרסים במאמר זה נבחן את הגורמים המשפיעים על

קרא עוד »
מדרסי הגרפיט

מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים

מדרסי הגרפיט קרבון פלאסט דקים https://www.youtube.com/watch?v=SPFPEmiEIls מדרסי גרפיט בהתאמה אישית כשקונים מדרסים לפי מידה אישית כדאי לבצע התאמה מדויקת באמצעות אנשי מקצוע. חברת אריאל אורטופדיה

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

אביזרים אורטפדיים

מדרסים עפולה – המלצות

אביזרים אורטופדיים עפולה – המלצות למדרסים שלום רב, כותב המלצה זו עבור מכון אורטופדי ״אריאל אורטופדיה״. שמי הראל אני בן 24 מעפולה. כתוצאה מעמידה ממושכת

קרא עוד »
מדרסים פונקציונליים

מדרסים פונקציונליים

מדרסים פונקציונליים – בשיטת אריאל קומפורט ® מדרסים הם תוספת של רפידה אשר נכנסת לתוך הנעל, ותפקידה לשפר את היציבה, ובתוך כך להקל על כאבים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!