הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי שלי

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

כולנו זכינו בזכות המפוקפקת להוציא את צמד המילים המפורסם “כואב לי”. וככל שזה נראה, אין פתרון פלא שימנע מאתנו את הכאבים שמגיעים עם הגיל, בשל פציעה, בשל גנטיקה בעייתית, תזונה לקויה ועוד מגוון רחב של סיבות. עם זאת ניתנת בפניכם אפשרות נדירה למדי, באמצעות מכבי שלי, למזער את כאבי הגב , כאבי הצוואר, כאבי הרגליים וסוגיית הפלטפוס אותם נסקור כעת.

כאבי גב

כשמדובר בכאבי גב, התחושה היא שמדובר בכאב בלתי נמנע, ולצערנו מחקרים מעידים כי רובנו נסבול מכאבי גב בשלב מסוים בחיינו. השאלה שעולה היא מתי יגיע השלב הזה וכיצד ניתן לדחות אותו במידת האפשר. כל מי שעוסק בפעילות ריצה ודאי שמע לא פעם על הקשר בין ריצה לכאבי גב. חשוב להבין כי מחקרים רבים שבוצעו בנושא מעידים כי ריצה על משטחים פחות קשיחים יכולה לסייע בהפחתת הזעזוע, ולסייע בחלוקה נכונה יותר של הלחץ המופעל על הרגליים. כאן נכנסים לתמונה מדרסים המתוכננים לפי תחבושת גבס, אשר מתאימים עצמם לרגל ומסייעים לנו למזער את המגע עם האספלט או ההליכון עליו אנו רצים.

כאבי צוואר

הרגליים שלכם מהוות את הבסיס שעליו מונח כל משקל הגוף, וקשה להתעלם מן העובדה כי כאבים רבים עלולים להיגרם כאשר אין עמידה נכונה ויציבה, או כתוצאה ממבנה רגל שאינו שיגרתי. תופעות אלו עלולות לגרום לכאבי צוואר אשר יקשו על הפעילות היום יומית ומדגישות בפנינו שוב את החשיבות המכרעת שיש לשימוש במדרסים בצמצום הסיכויים להתגברות של כאבי צוואר כתוצאה מפעילות גופנית.

כאבי רגליים

בניגוד לדעה הרווחות כי כאבי רגליים הם דאגה של ספורטאים בלבד, המציאות מעידה אחרת. כאבי רגליים עלולים למנוע מאתנו ליהנות מפעולות יום יומיות, אך למזלנו יש לנו את האפשרות למנוע ולמזער נזקים – באמצעות מדרסים בהתאמה אישית שיסייעו להתאים את הפתרון לבעיה.

פלטפוס

המונח פלטפוס מאפיין בעיה רפואית שכיחה ביותר, שבאה לידי ביטוי בכף רגל שטוחה. מי שסובל מפלטפוס חייב למצוא תחליף שיסייע לרגליו לבלום את הזעזועים הנוצרים כתוצאה מהדריכה על הרגליים, ולסייע בחלוקה נכונה של המשקל המונח על כף הרגל. פלטפוס מהווה תופעה שכיחה ביותר, כאשר למעלה מעשירית מאוכלוסיית העולם סובלת מפלטפוס. שכיחות התופעה עלולה לגרום לעיתים להיזנח, שכן מרבית האנשים מחליטים להגיע לבדיקה רק עם תחילת בעיות בכף הרגל, בברכיים, בגב או בצוואר, ולא לפני הופעתן. מדרסים בהתאמה אישית על פי מידת גבס יהוו פתרון יעיל  אשר יכול לסייע בטיפול בפלטפוס. אנו במכון אריאל אורטופדיה נעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכל בעיה ברגל, על ידי התאמת מדרסים בשיטה ייחודית ומדויקת.

זוהי ההזמנות שלכם להיוועץ עם המומחים לצורך קבלת המלצה על מכון מדרסים קופת חולים מכבי, צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מכבי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים מכבי הם מדרסים לא יקרים שהקופה משתתפת בהם והלקוח משלם מחיר השתתפות עצמי ממש נמוך, מדובר על פתרון ומענה לאנשים שצריכים מדרסים בהתאמה אישית במחיר נגיש. בנוסף לכך, המדרסים הינם בהתאמה אישית, לכן רוב המדרסים שמשתתפים בסבסוד מטעם הקופה יתאימו לכף רגלכם ויעשו את העבודה במיוחד במקרים בהם אתם סובלים מכאבים, פציעות ועוד מדרסי מכבי יענו על הצרכים שלכם.

בעת קניית מדרסים מכבי חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים על מנת לרכוש את המדרס שמתאים לצרכים האישיים שלכם. ראשית, לבצע בדיקת יסודית למדרסים מקצועיים, באמצעות הבדיקה תוכלו לקבל את המדרסים שמתאימים לכם ואשר נכללים במדרסים של מכבי, במקום לזרוק לפח סתם כסף על מדרסים לא מתאימים. שנית, הקפידו לרכוש מדרסים שהמחיר שלהם לא יקר מדיי, כלומר המחיר הוא באמצע. לרוב מדרסים אלה יענו על הצרכים שלכם. שלישית, חשוב שהמדרסים שאתם קונים בהתאמה אישית יהיו מחומרים איכותיים ביותר ויתמכו בצורה מושלמת בכף הרגל שלכם.

חברי קופת החולים מכבי הגיע הזמן כי תוכלו לרכוש מדרסים במחירים לכל כיס. במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו למצוא מדרסים בהתאמה אישית רק ב-117 ₪ בלבד. העלות המקורית של המדרסים היא 680 ₪, אך חברי קופת החולים מכבי מקבלים הנחה. כמו שאתם מבינים מדובר על הנחה משמעותית, כזאת שלא ניתן להקל בה ראש. כך שכדאי לכם להשתדל להוציא את ההפניה הנדרשת כדי לקבל את ההנחה.

אם אתם חברי מכבי, אתם צריכים לדעת בדיוק מהי הבעיה שממנה אתם סובלים. לא מעט מהבעיות יכולות להיפתר על ידי מדרסים, אך חלק מהבעיות עשויות להיפתר בשיטות אחרות. לכן חשוב מאוד שהאורטופד של קופת החולים הוא זה שיגיד לכם בדיוק מה הפתרון הנכון. לאחר מכן תוכלו לקבל גם סבסוד מטעם קופת החולים, כל יהיה עליכם לשלם פחות על מדרסים יקרים. כך שלא משנה איך אתם מסתכלים על הדברים, אתם יוצאים המרוויחים הגדולים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

איך מייצרים מדרס

איך מייצרים מדרס

איך מייצרים מדרס ?איך מייצרים מדרסים בהתאמה אישית. מדרסים הם מכשיר המונח בתוך הנעל כדי לספק תמיכה. איך מייצרים מדרס זה יכול להיות עשוי מחומרים

קרא עוד »
מדרסים הוד השרון

מדרסים הוד השרון

מדרסים הוד השרון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכבוד: אריאל קומפורט,הגעתי למכון שלכם ברעננה בהמלצתה של אמי, לאחר שניסיתי כבר

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

התאמת מדרסים לכל בעיה

התאמת מדרסים לכל בעיה

התאמת מדרסים לכל בעיה "התאמת מדרסים לכל בעיה" היא תכונה מרכזית שמספקים מדרסים מותאמים אישית. בין אם אתם סובלים מכפות רגליים שטוחות, פרונציה יתר או

קרא עוד »
Ортопедические стельки

Ортопедические стельки в Израиле

Ортопедические стельки в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Как и во многих других областях медицины, в области ортопедии израильские медики достигли очень высокого уровня. Особое место в ортопедической

קרא עוד »
מדרסים מחיר

מדרסים מחיר

מדרסים במחיר מטורף החל מ 70 ₪ מדרסים לאימונים ולתחרות. המונה בין כ-3 ל 8 שכבות שונות של חומרים ובולמי זעזועים. בעת קניית מדרסים, מחיר

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!