הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מכבי

מדרסים מכבי שירותי בריאות

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

משחר ההיסטוריה האנושית החברה משקיעה מאמץ רב במציאת אמצעים אשר נועדו לשפר ולשדרג את חווית ההליכה. אם בראשית ההיסטוריה בני אדם הלכו יחפים, ניתן לראות כי השקענו מחשבה רבה בניסיון להפוך את התנועה לבטיחותית ונעימה כמה שיותר עם השנים. ההיסטוריה מלמדת אותנו על שימוש בנעלי עץ , אשר שודרגו לנעליים תעשייתיות אשר סללו את הדרך של המדרסים אל חיינו.

הבינו את הכוח

תעשיית ההנעלה הבינה את הפוטנציאל הטמון בהנגשת המדרס לכלל האוכלוסייה. כבר בשנת 1960 היה ניתן לראות מדרסים אשר באמצעות חום יכלו לשנות את צורתם. הרעיון היה מבריק: התאמת כף הרגל האינדיבידואלית לשכבת פלסטיק המיועדת רק עבורו. רגע מכונן זה, איפשר למעשה משחק בצורתו ובמבנהו של המדרס, משחק המאפשר לנו כיום להפוך את המדרס לחלק בלתי נפרד מעולם ההנעלה. ואכן, מדובר בפטנט גאוני שמשתמשים בו כיום מסביב לעולם. אך חשוב לזכור, שגם פטנט מהפכני צריך לדעת לבצע כמו שצריך.

מדרסים בדיוק בשבילכם

העיקרון הוא פשוט למדי: מלקוח ללקוח שכוללו המדרסים עוד ועוד, בהתאם לדרישות הספציפיות של כף הרגל של כל אחת ואחת. אמצעי זה הפך אותו לחלק מדרכי הטיפול האורתופדיות בכל רחבי העולם במגוון בעיות של כף הרגל, הגב והצוואר. אורתופדים רבים מעידים כי שימוש במדרסים במקרים של פלטפוס, בעת פעילות גופנית מאומצת, יכול לסייע רבות בשמירה על הרגליים.

מדרסים – הקפיצה הגדולה

כיום קשה לנו לדמיין את האפשרות שלא יעמוד לצדנו מדרס שיאפשר לנו להגן על הרגליים שלנו בצורה הטובה ביותר. המדרסים מקנים לנו את תחושת הביטחון שאנו כה זקוקים לה, סופסוף ניתן להגיד שיש מישהו שדואג להחזיק עבורנו את הרגליים על הקרקע, בכל רגע נתון ביום. אך חשוב מכך – תחושה זו מורגשת גם בכל צעד וצעד. בזכות התמיכה היציבה שהמדרסים נותנים לרגלים, תוכלו להיות בטוחים שהם ישמרו עליכם מפני זעזועים, וכן הם ימנעו אצלכם בעיות רפואיות ברגלים ובגב בעתיד.

מדרסים עושים רק אצל המקצוענים, במכון אורטופדי אריאל קומפורט

מכבי שירותי בריאות מעניקה למבוטחיה את האפשרות להצטייד במדרסים שיעוצבו עבורכם בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס. המדידה של המדרס תתבצע ללא יצירת עומס על הרגל, והיא תאפשר להתאים את המדרס בצורה האופטימלית ביותר לכף רגלכם. אל תשכחו ששימוש יעיל במדרסים מקטין את שחיקת הנעל, ואי השימוש במדרסים עלול להביא לשחיקה מהירה של הסוליה, כתוצאה מהליכה לא נכונה.

אם גם לכם נמאס מפתרונות ביניים שאינם איכותיים, בואו להצטייד בזוג מדרסים חדשים, ובהנחה משמעותית עבור חברי מכבי שירותי בריאות.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מכבי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים מכבי הם מדרסים לא יקרים שהקופה משתתפת בהם והלקוח משלם מחיר השתתפות עצמי ממש נמוך, מדובר על פתרון ומענה לאנשים שצריכים מדרסים בהתאמה אישית במחיר נגיש. בנוסף לכך, המדרסים הינם בהתאמה אישית, לכן רוב המדרסים שמשתתפים בסבסוד מטעם הקופה יתאימו לכף רגלכם ויעשו את העבודה במיוחד במקרים בהם אתם סובלים מכאבים, פציעות ועוד מדרסי מכבי יענו על הצרכים שלכם.

בעת קניית מדרסים מכבי חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים על מנת לרכוש את המדרס שמתאים לצרכים האישיים שלכם. ראשית, לבצע בדיקת יסודית למדרסים מקצועיים, באמצעות הבדיקה תוכלו לקבל את המדרסים שמתאימים לכם ואשר נכללים במדרסים של מכבי, במקום לזרוק לפח סתם כסף על מדרסים לא מתאימים. שנית, הקפידו לרכוש מדרסים שהמחיר שלהם לא יקר מדיי, כלומר המחיר הוא באמצע. לרוב מדרסים אלה יענו על הצרכים שלכם. שלישית, חשוב שהמדרסים שאתם קונים בהתאמה אישית יהיו מחומרים איכותיים ביותר ויתמכו בצורה מושלמת בכף הרגל שלכם.

חברי קופת החולים מכבי הגיע הזמן כי תוכלו לרכוש מדרסים במחירים לכל כיס. במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו למצוא מדרסים בהתאמה אישית רק ב-117 ₪ בלבד. העלות המקורית של המדרסים היא 680 ₪, אך חברי קופת החולים מכבי מקבלים הנחה. כמו שאתם מבינים מדובר על הנחה משמעותית, כזאת שלא ניתן להקל בה ראש. כך שכדאי לכם להשתדל להוציא את ההפניה הנדרשת כדי לקבל את ההנחה.

אם אתם חברי מכבי, אתם צריכים לדעת בדיוק מהי הבעיה שממנה אתם סובלים. לא מעט מהבעיות יכולות להיפתר על ידי מדרסים, אך חלק מהבעיות עשויות להיפתר בשיטות אחרות. לכן חשוב מאוד שהאורטופד של קופת החולים הוא זה שיגיד לכם בדיוק מה הפתרון הנכון. לאחר מכן תוכלו לקבל גם סבסוד מטעם קופת החולים, כל יהיה עליכם לשלם פחות על מדרסים יקרים. כך שלא משנה איך אתם מסתכלים על הדברים, אתם יוצאים המרוויחים הגדולים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לסקי

מדרסים לסקי

מדרסים לסקי 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) גולשי סקי מפעילים כוחות עוצמתיים רבים על כפות הרגליים והקרסוליים בעת הגלישה. אם הגולש אינו

קרא עוד »
טיפים לריצה

טיפים לריצה

טיפים לריצה ריצה היא ספורט הדורש תשומת לב זהירה ואינטנסיבית. טיפים לריצה זהו תרגיל בעצימות גבוהה שיכול להזיק אם לא נעשה כראוי. ישנן דרכים רבות

קרא עוד »
סנדלים עם מדרסים נשלפים

סנדלים עם מדרסים נשלפים

סנדלים עם מדרסים נשלפים הם פתרון נוח ופונקציונלי מאוד לאוהבי נעלי הקיץ. סנדלים עם מדרסים נשלפים: השילוב המושלם של נוחות וסטייל סגנונות נעליים אלה מציעים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מידע על מדרסים

מידע על מדרסים

מידע על מדרסים מדרסים הם אביזר הנעלה שמונח בנעל כדי לספק ריפוד ונוחות. מידע על מדרסים המילה שימשה לראשונה באנגלית בסוף המאה ה-13. זה בא

קרא עוד »
כאבים בכפות רגליים

כאבים בכפות רגליים

כאבים בכפות רגליים כאבים בכפות הרגליים הם בעיה נפוצה ומתמשכת עבור אנשים רבים. זה יכול להיות קשה במיוחד לניהול כשמדובר בעמידה, הליכה וריצה. אחת השיטות

קרא עוד »
רמות הארגון בגוף האדם

רמות הארגון בגוף האדם

רמות ארגון בגוף במדרג ביולוגי ישנם כ-20-25 טריליון תאים בגוף האדם. כל תא מורכב ממולקולות הפועלות יחד כדי לבצע את עבודתן. מולקולות הן היחידה הקטנה

קרא עוד »
מדרסים או נעליים

מדרסים או נעליים

מדרסים או נעליים בעולם נוחות כף הרגל מתעוררת לא פעם דילמה: מדרסים או נעליים? איך לקבוע מה הכי טוב ואיך לעשות את הבחירה הנכונה? מדרסים?

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!