הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מותאמים אישית

מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

בכל מקום אליו נסתכל הריצה והפעילות הספורטיבית מקיפה אותנו ויותר ויותר אנשים לוקחים בה חלק. הריצה חשובה לבריאות הגוף וסיבולת לב ריאה, אך ישנן גם השלכות שאינן חיוביות כמו כאבים בכפות הרגליים ושחיקת הברכיים. באמצעות מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט ניתן להמשיך את הפעילות הספורטיבית בראש שקט וגוף חזק ולשפר את איכות החיים.

יתרונות רבים לשיפור איכות החיים

מכון אריאל קומפורט מציע ללקוחותיה מדרסים לפי מידה אישית, מהטובים ביותר בשוק המתאימים גם לאלו העוסקים בפעילות ספורטיבית מתונה וגם לאלו המגדירים עצמם כאצנים. מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט הם בעלי יתרונות רבים, כמו:

  • מניעת זעזועים וכאבים באזור העקב, הברכיים וכף הרגל
  • איזון כף הרגל, תמיכה וריכוך בזמן הריצה
  • ספיגת הרתע הנוצר בזמן הריצה
  • מניעת בעיות עתידיות

חשיבות וחשיבה לעתיד

מעבר להטבות הרבות, לה זוכים אלו המשתמשים במדרסים שמציע מכון אריאל אורטופדיה מתקדמת, הטבות המשפרות את איכות חייהם של אלו הסובלים מכאבים גופניים כתוצאה מריצה, מדובר גם בחשיבה לעתיד ומניעת בעיות עתידיות שטרם התפרצו. מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט מעניקים תמיכה לרגל בזמן הריצה, תמיכה המוקרנת לכל אזורי הגוף וכך נמנעות בעיות עתידיות עוד לפני שהתרחשו. פנו עוד היום והתנסו בחוויה המשפרת את איכות החיים ושומרת עליכם מכל פגיעה.

איכות ומקצועיות

המדרסים שמציע מכון אריאל קומפורט הם מהטובים והאיכותיים ביותר, ומותאמים לאיש איש ולצרכיו שלו. המקצועיות המובטחת למשתמשים במדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט היא ברמה הגבוהה ביותר, כך שמובטחת למשתמשים בהם חווית ריצה משופרת, שמירה על הגוף וניצול אנרגטי נכון. אין צורך לחשוש יותר מריצה מופרזת השוחקת את השרירים, העצמות וכלי הדם.

שיטת הייצור

אנו מייצרים את המדרסים האיכותיים והטובים ביותר, בשיטת ייצור חכמה וחדישה, הכוללת בין היתר מדרסים לפי תחבושת גבס ובדיקות ממוחשבות מתקדמות המעניקות התאמה אופטימאלית. מדרסים לפי מידה אישית, המותאמים למשתמשים בהם על ידי טכנאי אורטופדיה (אורטוטיסטים) מומחים, מבטיחים מדרסים המעניקים חווית ריצה שלא הכרתם קודם. מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט בולמים זעזועים, מונעים כאבים קיימים ועתידיים ומעניקים אפקטיביות לפעילות הספורטיבית.

שירותיות ומחירונים

במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת תזכו לקבל שירות אמין ומסור אשר ילווה אתכם לאורך כל שלבי הקנייה, החל מהתאמת המדרס ועד לעיצובו. מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט הם המילה האחרונה בעולם האורטופדיה ורק אצלנו תמצאו מחירים נוחים ומוזלים בהתאם להשתייכות לקופת חולים.

פנו עוד היום ותקבלו עוד פרטים על מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט. תוכלו לשמוע גם על המחירים המיוחדים שאנו מציעים בהתאם להשתייכות לקופת חולים.

מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט מציעים לכם הרבה יותר ממדרסים אחרים, במיוחד אם אתם סובלים מבעיות אורטופדיות כאלה ואחרות. אך גם אם אתם בסך הכל רוצים להקדים תרופה למכה ולמנוע מעצמכם מצבים של פציעה זמנית או גרוע מכך בעיה רפואית כרונית – מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט אלה הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. אלה הם למעשה מדרסים לפי תבנית גבס, שמכינים אותה על סמך נתוני בדיקה ממוחשבת מהמתקדמות ביותר בשוק, הבוחנת את המבנה האנטומי של הרגל ומאפשר להתאים לה את המדרס הנכון ביותר. רק כך אפשר להפוך את תחביב הריצה להרבה יותר בטוח ומהנה, ורק כך אפשר להגיע להישגים מרשימים בספורט מקצועי.

מדרסים לריצה – לרצים עם בעיות אורטופדיות

בעיות אורטופדיות הן נפוצות למדי, בכל הגילאים וגם בקרב ספורטאים. מבין הבעיות השכיחות אפשר למצוא פלטפוס (כף רגל שטוחה), בעיות במפרק הירך (חוסר יציבות של המפרק), בוהן קלובה (בוהן הנוטה הצידה והמבליטה את העצם החוצה), בוניון (תפיחה בבוהן) וכן הלאה. לכל אלה מצטרפות בעיות כמו סכרת – האחראית לחוסר רגישות עצבית בכפות הרגלים, כאבי גב וכאבי ברכיים, כאשר כולם בצורה כזו או אחרת פוגעים בביצועים בעת הריצה, בתחושת הנוחות או לחלופין מונעים מהאדם לעסוק בריצה.

מדרסים לריצה – למניעת כאבים ותאונות

מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט מתאימים ואף מומלצים גם למי שאין לו בעיות אורטופדיות, כל שכן למי שברשותו נעליי ריצה איכותיות הגורמות לו לחשוב שמעכשיו רגליו יהיו בטוחות לחלוטין. זוהי טעות, כי גם הספורטאים המיומנים ביותר, וגם אם הם נועלים נעליים סופר איכותיות – נוטים להיפצע ולסבול מכאבים. במקרה הגרוע, תאונות כאלה גורמות להתפתחותן של מחלות כרוניות שבסופו של דבר גם קשה מאוד להיפטר מהן, והן גם מאלצות את האדם לוותר על ריצה לתמיד. כדי למנוע אותן מומלץ לפנות למכון אורטופדי ולהזמין מדרסים בהתאמה אישית לפי מידת גבס.

מדרסים לריצה – השיטה של אריאל קומפורט

במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת מציעים לכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת היום בשוק ליצירת מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט. אלה הם מדרסים לפי תחבושות גבס שהוכנו על סמך נתוני בדיקה ממוחשבת. הבדיקה מתבצעת באמצעות מכשיר i-step, עליו יש פטנט רשום ומאחוריו אינסוף סיפורי הצלחה, שפשוט הצילו את הרצים. המכשיר מכיל 3,744 חיישנים המודדים נקודות לחץ כל 0.25 סמ”מ, והבדיקה עצמה נעשית כשהרגל נמצאת במצב שאין עליה שום לחץ מגורם חיצוני, מה שמאפשר למכשיר לבנות הדמיה תלת ממדית מדויקת של כף הרגל. לאחר מכן, טכנאי האורטופדיה של המכון (אורטוטוטיסטים) מכינים תבנית גבס מיוחדת שלפיה כבר מכינים את המדרס.

למידע נוסף על מדרסים מותאמים אישית לריצה בשיטת אריאל קומפורט – צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו את כל התשובות והצעה למדרסים איכותיים במחיר משתלם!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לריצה

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים לריצה מתאימים לספורטאים ואצנים וכן לאנשים שמתעסקים בספורט במהלך שגרת יומם ושאינם ספורטאים או אצנים. המדרסים מקלים על הכאבים בכפות הרגליים ומחלקים את העומס שווה בשווה.

עליכם לקחת בחשבון כי לא כל מדרס שתמצאו הוא כזה אשר מתאים לריצה. ריצה היא פעילות ספורט עם מאפיין מסוים, ולכן המדרס חייב להיות כזה שמתאים לפעילות הזאת. חובה עליכם לבחור מדרסים אשר מתאימים לריצה, כאלה שיאפשרו לכם לצלוח אותה ללא בעיות. אם לא תבחרו מדרסים אשר מתאימים לריצה, תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו המדרס לא יעשה את העבודה. בחלק מהמקרים אם המדרס לא יהיה מספיק איכותי הוא גם עשוי להגביר את הסיכוי לפציעה כתוצאה מהריצה.

יש לא מעט מדרסים בשוק, אך חובה עליכם לוודא כי המדרס שאותו אתם רוכשים הוא מדרס איכותי. מדרסים לריצה באיכות גבוהה ישמרו על כף הרגל שלכם לכל אורך הפעילות. הם כאלה שיאפשרו לכם לרוץ למרחקים ארוכים או קצרים ללא כל בעיה. הסיכוי לפציעה הוא גבוה בצורה משמעותית כאשר אנו מדברים על ריצה ללא מדרסים איכותיים. אל תיקחו את הסיכון הזה כי הוא עלול לעלות לכם ביוקר.

העלות של מדרסים המיועדים לריצה משתנה בהתאם ללא מעט פרמטרים. מוטב כי תקבלו הצעת מחיר אישית על מנת שתוכלו לדעת כמה בדיוק תצטרכו לשלם. ברוב המקרים מדובר על עלות של כמה מאות שקלים שתאפשר לכם לשמור על הבריאות שלכם. לא רוצים לקחת סיכונים כאשר אתם רוכשים מדרסים לריצות? אנו מזמינים אתכם לבצע את הרכישה דרך חברת אריאל מדרסים. כך תוכלו לדעת כי תקבלו מדרס שמותאם לכף הרגל שלכם בצורה אידיאלית.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים תל-אביב

מדרסים תל-אביב

מדרסים תל-אביב לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות שלום,הגעתי למכון אריאל קומפורט שברעננה לאחר שנאמר לי על ידי האורטופד שלי כי

קרא עוד »
ריצה נכונה

ריצה נכונה

ריצה נכונה סעיף זה מדגיש את נקודות המפתח העיקריות של טכניקת ריצה נכונה. ריצה נכונה הדבר הראשון הוא שאתה צריך יציבה טובה. זה אומר שהראש

קרא עוד »
תהליך התאמת המדרסים

תהליך התאמת המדרסים

תהליך התאמת המדרסים לתהליך התאמת המדרסים תפקיד חשוב בשיפור איכות החיים של אנשים הסובלים מבעיות בכף הרגל ורוצים להגיע לנוחות ותמיכה בהליכה. תהליך התאמת המדרסים.

קרא עוד »
מדרסים מולטי פונקציונליים

מדרסים מולטי פונקציונליים

מדרסים מולטי פונקציונליים כאשר מחפשים את התמיכה הטובה ביותר לרגל, ואת ההגנה הראויה לה, כדאי לחשוב על מדרסים המולטי פונקציונאליים. למעשה מדובר במדרסים בעלי תכונות

קרא עוד »
האם מדרסים עוזרים?

האם מדרסים עוזרים

האם מדרסים עוזרים? ישנם יתרונות רבים של לבישת מדרסים. הם יכולים לעזור לשפר את היציבה שלך ולהפחית את כאבי הגב. יש אנשים שמשתמשים במדרסים כדי

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מהם מדרסים אורטופדיים

מהם מדרסים אורטופדיים

מהם מדרסים אורטופדיים מהם מדרסים אורטופדיים? הם פתרון חדשני לתמיכה בכף הרגל ולמתן נוחות בהליכה. מהם מדרסים אורטופדיים במדריך זה, נבחן מה הם אורתוטיקה, אילו

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!