הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מולטי פונקציונליים

מדרסים מולטי פונקציונליים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

כאשר מחפשים את התמיכה הטובה ביותר לרגל, ואת ההגנה הראויה לה, כדאי לחשוב על מדרסים המולטי פונקציונאליים. למעשה מדובר במדרסים בעלי תכונות ייחודיות הכוללות: שיפור מחזור הדם בכף הרגל, תמיכה מירבית בכף הרגל ובקרסול, מניעת שלפוחיות, יבלות, קרעים, נקעים ופצעים שונים. המדרסים הללו הם המרצדס של המדרסים והם יעילים לכל אחד, אבל בעיקר לאנשים העוסקים רבות בספורט, אנשים מבוגרים, אנשים חולי סכרת ואנשים הסובלים מבעיות במפרקים.

מהם מדרסים מולטי פונקציונאליים ומה מטרתם?

המטרה העיקרית במדרסים המולטי פונקציונאליים זהה למטרתם של כל המדרסים: הגנה על הרגל ושימוש לתמיכה ברגל ובקרסול. אולם, בניגוד למדרסים רגילים, מדרסים מולטי פונקציונאליים מתפקדים בצורה יעילה ואיכותית הרבה יותר ולכן מומלצת בייחוד לאנשים בעלי נטייה לפורענות לפציעות ברגליים כמו ספורטאים, חולי סכרת וקשישים. המסרסים מאפשרים את זרימת הדם לרגל ובחזרה בצורה טובה יותר. הם תומכים בכפות הרגליים כך שבעת הרמת הרגל וניתוקה מהאדמה, מתאפשרת זרימת דם אל הרגל ובדריכה, עולה הדם בחזרה לגפה התחתונה.
המדרסים המולטי פונקציונאליים יעילים במיוחד למניעת היווצרותן של שלפוחיות ויבלות בכפות הרגליים, תורמים ליציבה הנכונה, מסייעים לבלימת זעזועים (בעיקר בעת ריצה כמו בכדורגל או כדורסל), צמצום נזקים כמו נקעים ושברים וכדומה. עבור סוכרתיים, מדרסים אלה מונעים פצעים, כיבים וקאלוסים בכפות הרגליים. אם קיימים כבר פצעים וכיבים, המדרסים מקלים על הכאבים ונבנים כך שהם מונעים לחץ על הפצע. למעשה, ואין זה צחוק, מספר לא מבוטל של קטיעות גפיים עשוי להימנע על ידי שימוש רציף, עקבי ונכון במדרסים מתאימים ונעליים מתאימות.

כיצד מתאימים מדרסים מולטי פונקציונאליים

את המדרסים יש להתאים בידי איש מקצוע במכון מקצועי המיועד לכך. כיום קיימות שיטות חדשניות להכנת מדרסים מכל הסוגים, והן כוללות שימוש במערכת ממוחשבת להתאמת מדרסים באופן ספציפי וייחודי. מערכת זו כוללת חיישנים אלקטרוניים מיוחדים ומשטח דריכה ייחודי מסוגו. אלה ביחד מודדים את הלחצים הנוצרים בעת הפעלת כף הרגל על משטח הדריכה, את הלחצים שהיא מפעילה ואת הלחצים המופעלים עליה. כמו כן, נבדק תפקודן הביו –מכאני של כפות הרגליים בתוך הנעל.

למצוא את המקום הנכון עבורכם

כדי ליהנות מהייחודיות והיתרונות של מדרסים מולטי פונקציונאליים, יש להזמין את המדרסים במקום הנכון: מכון אורתופדי אמין, מנוסה ומקצועי, אשר עובדים בו אנשי מקצוע מומחים ומנוסים מן השורה הראשונה. אם אתם זקוקים למדרסים מולטי פונקציונאלים, פנו אלינו בהקדם ואנו נעניק לכם

 

שירות אדיב, מסור ומלווה, איכות מקצועית ובריאות מצוינת.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מולטי פונקציונליים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים מולטי פונקציונליים הם מדרסים אורטופדיים אשר עוזרים במגוון בעיות שונות אשר נגרמות כתוצאה מאימונים ופעילות ספורטיבית מאומצת. הנם נותנים מענה לבעיות שונות החל מפלטפוס ועד בעיות באיזון הגוף. המדרסים מותאמים בהתאמה אישית אשר מתבצעת באריאל מדרסים באמצעות בדיקה ממוחשבת ולקיחת מידות גבס בהתאמה אישית.

מדרסים מולטי פונקציונליים מתאימים לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות שונות כגון: קשת גבוהה בכף הרגל, פלטפוס, דורבן, סוכרת ועוד. באמצעות מדרסים פונקציונליים ניתן לתת לכף הרגל להיות במנח הטבעי לה בתוך הנעל לאורך כל שעות היום, מנח זה מפחית העומס על כפות הרגליים אשר גורם לכאבים בברכיים, בגב התחתון, בצוואר ובכפות הרגליים העצמם. הודות למדרסים ניתן למנוע פציעות שונות במהלך העבודה, להוריד את העומס על כפות הרגליים, להפחית את הכאבים והכי חשוב לבלום זעזועים ותנועות חדות שקורות באופן פתאומי.

למדרסים מהסוג הזה יש יתרונות רבים שלא תוכלו למצוא באף אחת מהאפשרויות האחרות. ראשית מדובר על מדרס שמספק מענה הולם למספר רב של בעיות רפואיות. לא תצטרכו להחליף בין מדרסים שונים המספקים מענה לבעיה רפואית אחת מוגדרת מראש. בנוסף ניתן לבצע התאמה מלאה של מדרס מולטי פונקציונליים לכף הרגל של כל אחד, לא משנה בן כמה הוא. רוצים לרכוש מדרסים איכותיים ללא פשרות? אנו בחברת אריאל מדרסים כאן על מנת להעניק לכם שירות.

אתם מאלה שאוהבים לעשות מספר פעילויות ספורטיביות שונות בעת ובעונה אחת? אין סיבה שתרכשו מדרסים שמתאימים לסוג מסוים של ענף ספורט. תוכלו לרכוש מדרסים מולטי פונקציונליים שיכולים להיות רלוונטיים למספר ענפי ספורט שונים. המדרסים הללו הם כאלה שמכילים יתרונות שונים של כל מדרס אחר שיצא לשוק. המשמעות היא שעל ידי רכישת המדרס הזה, תוכלו לממש את הפוטנציאל הטמון בכם. לא יהיה עליכם לוותר על ענף ספורט כזה או על ענף ספורט אחר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לפי מידה

מדרסים מיוצרים לפי מידה

מדרסים מיוצרים לפי מידה שנלקחת אך ורק באמצעות תחבושות גבס מותאמים אישית בשיטת אריאל קומפורט ® מדרסים הם התקנים המוכנסים לתוך הנעליים על מנת לעזור

קרא עוד »
מדרסים מקצועיים

מדרסים מקצועיים

מדרסים מקצועיים כאבי גב תכופים, כאבים בצוואר או כאבים כרוניים בכפות הרגליים יכולים להיות תסמינים ליציבה או הליכה לא נכונות. כדי לפתור זאת, ניתן ואף

קרא עוד »
מדרסים לנעליים צבאיות

מדרסים לנעליים צבאיות

מדרסים לנעליים צבאיות חיילים בזמן השירות הצבאי נדרשים לנעול נעליים שלא תמיד מותאמות לצורת כף רגלם או לצורכיהם האישיים. מתוך המחשבה הזו ישנו צורך בשימוש

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

פריצת דיסק צווארי

פריצת דיסק צווארי

פריצת דיסק צווארי מה ההבדל בין בלט דיסק צווארי לבקע דיסק או פריצת דיסק פריצת דיסק צווארי היא פריצת דיסקים רכים בעמוד השדרה בצוואר. זה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!