הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים למרתון

מדרסים למרתון וטריאתלון

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מרתון וטריאתלון הם מרוצים הכוללים פעילות גופנית מאומצת, הכרוכה בעיקר בהפעלת שרירי הרגליים ובשימוש ברגליים וכפות הרגליים. מרוצים אלו הינם מרוצים הכוללים ריצה למרחקים ארוכים והם עלולים לגרום לכאבי רגליים ולבעיות בכפות הרגליים, בברכיים ובגב אם לא מעניקים הגנה מספקת לכף הרגל. מדרסים למרתון ולטריאתלון הם מדרסים המעוצבים במיוחד עבור פעילויות מהסוג הזה ומטרתם להגן על כפות הרגליים, על הגב, על הברכיים, על השוקיים, ועל העקבים מנזקים העלולים להיגרם להם בעקבות הריצה.

ריצת מרתון

מרתון היא ריצה למרחק של כ 42 קילומטרים והיא דורשת אימונים רבים על מנת שיהיה אפשר לסיים אותה. זו ריצה מפרכת ומאתגרת והיא כמובן כוללת שימוש אינטנסיבי ובלתי רגיל ברגליים. רצי מרתון מנוסים יודעים כבר כי ללא מדרסים מתאימים לא ניתן לסיים את הריצה ללא כאבים וללא נזקים לגוף, אבל גם אם אתם חובבנים, ורצים מרתון להנאתכם ולא כספורט מקצועי, חשוב להצטייד במדרסים למרתון ולטריאתלון – דהיינו מדרסים מתאימים מבחינת העיצוב, לריצות שכאלה ולמאמצים הכרוכים בכך.

טריאתלון

טריאתלון היא תחרות ספורטיבית המשלבת שלושה תחומי ספורט: ריצה, רכיבה על אופניים ושחייה. כל שלושת ענפי הספורט הללו דורשים מאמץ גופני בלתי רגיל וכדי לעבור את כל התחרות יש לעבור לא מעט אימונים. האימונים והתחרות עצמה, עשויים להביא נזקים לגוף אם לא נערכים ונזהרים בעת הפעילות. חלק מאמצעי ההגנה על הגוף כולל מדרסים למרתון ולטריאתלון, המעוצבים ומותאמים לסוגי הפעילות הגופנית שבתחרות (ריצה בעיקר).

חשיבותם של מדרסים למרתון ולטריאתלון

מדרסים מותאמים לריצות מרתון ותחרויות טריאתלון, יכולים לסייע במניעת נזקים בריאותיים ובעיות אורתופדיות אשר עשויות להיווצר מהמאמץ הגופני הגדול. המדרסים בנויים כך שהם מחלקים את העומס של הגוף על פני כף הרגל ובכך מקלים על העקבים ומונעים את פציעתם. כמו כן, עיצוב המדרסים מותאם באופן אישי ללקוח עצמו, וכן לפעילות שבה הוא עוסק, כך שהוא מעניק נוחות והגנה מירביים עבור האצן המשתמש בהם לצרכים השתתפות במירוצים ותחרויות מהסוג הזה. מדרסים למרתון וטריאתלון מעוצבים בהתאם לסוג הפעילות, הכוללת ריצה מתמשכת ומונוטונית בדרך כלל (ללא קפיצות, שינויי מהירות מהירים וכדומה) ובכך משדרגים את המדרס עצמו.

היכן לרכוש מדרסים?

מדרסים מקצועיים עבור ריצת מרתון או תחרות טריאתלון צריכים להיעשות במקום מקצועי ואיכותי. אצלנו תמצאו שירות אדיב, מקצועיות ואיכותיות בהכנת המוצר, ואפשרות החלפה במידת הצורך (ובתנאי שלא היה שימוש בגלגליות).

שאלות נפוצות בנושא מדרסים לרצי מרתון

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים לרצי מרתון הם מדרסים אשר מיועדים לרצי מרתון אשר סובלים מבעיות וכאבים כרוניים בכפות הרגליים. באמצעות מדרסים לרצי מרתון ניתן להפחית את העומס בזמן הריצה והאימונים על כפות הרגליים ולחלק אותו שווה בשווה. בנוסף לכך, כפות הרגליים מקבלות את כל התמיכה שהן זקוקות לה במהלך האימונים והריצה והכאבים בכפות הרגליים, בברכיים ובשאר חלקי הגוף מופחתים, מה שנותן יציבה טובה לכל הגוף. כך שעם מדרסים לרצי מרתון תוכלו לרצוץ שעות ללא חשש מפציעות שונות אשר נגמרות במהלך הריצה עצמה.

לא מעט רצי מרתון מוצאים את עצמם נפצעים על ימין ועל שמאל בגלל שהם לא דואגים לשמור על עצמם. כמו שאתם מתארים לעצמכם ריצת מרתון היא רצה קשה מאוד, כזאת שמפעילה לחץ רק על כף הרגל. באמצעות מדרסים הלחץ על כף הרגל לכל אורך הריצה יורד על למינימום האפשרי. המדרס מאפשר לכל רץ מרתון לבצע את הריצה מבלי להיות חשוף לפציעות באופן שכיח.

רצי מרתון רוצים כל הזמן לשפר את השיא של עצמם, אך ללא מדרסים לרצי מרתון זה כמעט יהיה בלתי אפשרי. מדרסים לא רק מסייעים למנוע פציעות, הם מאפשרים לכל רץ להגיע אל קצה גבול היכולות. כך שאם אתם מרגישים שאתם מדשדשים במקום, אולי כדאי לכם לרכוש מדרס חדש. עם המדרס החדש תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם שוברים את השיא של עצמכם. תוכלו להביא את עצמכם אל קצה גבול היכולת כל ריצה מחדש.

לא סתם ישנה חשיבות גבוהה לרכוש מדרסים לרצי מרתון בהתאמה אישית. המדרס חייב להיות כזה שמתאים מראש לרצי מרתון, ולא לכאלה שמבצעים ספורט אחר. הרי הלחץ המופעל על כף הרגל בריצה הוא לחץ משמעותי במיוחד, כזה שלא מופעל על אף ספורטאי אחר באף ענף ספורט. רוצים לדעת שאתם לא מתפשרים כאשר אתם רוכשים מדרסים לריצת מרתון? תבצעו את הרכישה דרך חברת אריאל מדרסים שמתמחה בהתאמה אישית של מדרסים לכל ענפי הספורט.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

יבלת קאלוס

יבלת קאלוס

יבלת קאלוס – יבלת בכף הרגל היבלות בכף הרגל נגרמות על ידי וירוס הנקרא נגיף הפפילומה האנושי, או HPV. יבלות אלו אינן סרטניות אך הן

קרא עוד »
מוצרי פיזיותרפיה

מוצרי פיזיותרפיה

מוצרי פיזיותרפיה מוצרים וציוד פיזיותרפיה משמשים לטיפול במגוון מצבים. מוצרי פיזיותרפיה אלה כוללים דלקת פרקים, כאבי גב, כאבים כרוניים, פציעות ספורט ומגוון מצבים נוירולוגיים. ציוד

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מפרק הקרסול

מפרק הקרסול

מפרק הקרסול הוא המפרק המורכב המאפשר לאדם ללכת ולרוץ. מפרק הקרסול הוא גם מספק יציבות לכף הרגל ומגן עליה מפני כוחות חיצוניים. מפרק הקרסול מורכב

קרא עוד »
שריר התאומים

שריר התאומים

שריר התאומים תפוס – קרע בשריר התאומים שריר התאומים הוא שריר שנמצא בחלק האחורי של הירך. זה מכונה גם שריר הארבע ראשי. תפקידו של שריר

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!