הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מכבי מגן כסף

מדרסים לחברי קופ"ח מכבי מגן כסף

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

לחברי מכבי מגן כסף מגיעה הזמנת מדרס

נעליים קונים מהר וגרביים לא חסר, נעליים הם נחלת הכלל. כולנו זקוקים לנעלים ואם כבר נעלים אז יש לקוות שהן יהיו נוחות כמה שיותר. אבל למה לקוות שהנעליים יהיו ונוחות, ולא להתאים להן מדרס שיספק את כל הצרכים שלכם?

מדרסים לנעליים לצבאיות

קשה לשכוח את חווית הנעל הצבאית. הנעליים הצבאיות, כבדות ומגושמות זכו לשחקן חיזוק בדמות מדרס קבוע, המוטבע בתוך הנעל עצמה. מיותר לציין כי הנעליים הצבאיות עלולות ליצור נזקים לא מבוטלים של בעיות רגליים וברכיים לחיילים. הקושי הוא עצום שכן אין אפשרות להתאים מדרס אחד לאלפי תבניות הרגליים שמתגייסות לצבא בכל מחזור גיוס. השימוש במדרסים לנעליים הצבאיות יכול לעזור לחלק באופן שווה את מסת הגוף במציאות הצבאית התובענית, להפחית את העומס שגורמים לבעיות שרירים, ולהגן על הרגל שלנו מיבלות שכל כך מוכרות לחיילים. למבוטחי מכבי מגן כסף לעומת זאת, יש את האפשרות לשירות טוב יותר, בזכות היותכם בזכות הזמנת מדרס שתאפשר להם להתאים גם את הנעל שהכי פחות מותאמת לרגלם, בדיוק לצרכים שלהם, ובזול.

מדרסים בעולם הריקודים

אין ספק שפעולת הריקוד יוצרת על כפות רגלנו עומס אדיר. אין לא משנה מהו סגנון הריקוד: בלט קלאסי, ריקודים סלוניים, סטפס, היפ הופ או כל סגנון אחר – השורה התחתונה היא ברורה: העומס רב. חשוב לזכור שעולם הריקוד מגוון ביותר, ועל כן כל סגנון ריקוד מביא עמו תנועות שונות, מאמץ פיזי שונה וכך נוצר צורך בנעליים שונות לכל רקדן. המדרס מאפשר לרקדנים למנוע סטייה של הגל, והוא מסייע במזעור נזקים העלולים להיווצר מתנועה לא נכונה של כף הרגל. המדרס מסייע לרקדן למזער את העומסים המופעלים על הרגליים ולחלק בצורה נכונה יותר את העומס על הרגליים. כעת תוכלו ליהנות ממרשם למדרסים מרופא אורטופד של קופת חולים מכבי, ואל תשכחו להביא את נעלי הריקוד שלכם לפגישת הייעוץ.

מדרסים לספורטאים

שחקני טניס, כדורגל , כדורסל, כדור עף, מרתון, או כל חובב ספורט אחר חייב לשמור על עצמו מפני פציעות טורדניות שמאפיינות ספורטאים. כספורטאים אתם בודאי סובלים פעמים רבות מבעיות בכפות הרגליים, הברכיים, צוואר, גב ועוד. מדרסים בהתאמה אישית לפי מידת גבס מסייעים לא רק לבלימת הזעזועים שכל כך הכרחית לספורטאים אלה ליציבות שלנו, אלא גם יציבות שבמקרים רבים עוזרת אתכם להביא את עצמנו שלב אחד קדימה בריצה או בקפיצה!

שימו לב!

אל תשכחו לפני שאתם בוחרים ליהנות מהזמנת המדרס שמגיעה לכם היוועצו עם אחד המומחים של קופת חולים מכבי, אשר יסיעו לכם למצוא את המדרס הראוי ביותר בין אם אתם חיילים  רקדנים, או ספורטאים.

בואו לשמוע על שיטת ההתאמה הייחודית שלנו לכל סוגי הבעיות ברגלים!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מכבי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים מכבי הם מדרסים לא יקרים שהקופה משתתפת בהם והלקוח משלם מחיר השתתפות עצמי ממש נמוך, מדובר על פתרון ומענה לאנשים שצריכים מדרסים בהתאמה אישית במחיר נגיש. בנוסף לכך, המדרסים הינם בהתאמה אישית, לכן רוב המדרסים שמשתתפים בסבסוד מטעם הקופה יתאימו לכף רגלכם ויעשו את העבודה במיוחד במקרים בהם אתם סובלים מכאבים, פציעות ועוד מדרסי מכבי יענו על הצרכים שלכם.

בעת קניית מדרסים מכבי חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים על מנת לרכוש את המדרס שמתאים לצרכים האישיים שלכם. ראשית, לבצע בדיקת יסודית למדרסים מקצועיים, באמצעות הבדיקה תוכלו לקבל את המדרסים שמתאימים לכם ואשר נכללים במדרסים של מכבי, במקום לזרוק לפח סתם כסף על מדרסים לא מתאימים. שנית, הקפידו לרכוש מדרסים שהמחיר שלהם לא יקר מדיי, כלומר המחיר הוא באמצע. לרוב מדרסים אלה יענו על הצרכים שלכם. שלישית, חשוב שהמדרסים שאתם קונים בהתאמה אישית יהיו מחומרים איכותיים ביותר ויתמכו בצורה מושלמת בכף הרגל שלכם.

חברי קופת החולים מכבי הגיע הזמן כי תוכלו לרכוש מדרסים במחירים לכל כיס. במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו למצוא מדרסים בהתאמה אישית רק ב-117 ₪ בלבד. העלות המקורית של המדרסים היא 680 ₪, אך חברי קופת החולים מכבי מקבלים הנחה. כמו שאתם מבינים מדובר על הנחה משמעותית, כזאת שלא ניתן להקל בה ראש. כך שכדאי לכם להשתדל להוציא את ההפניה הנדרשת כדי לקבל את ההנחה.

אם אתם חברי מכבי, אתם צריכים לדעת בדיוק מהי הבעיה שממנה אתם סובלים. לא מעט מהבעיות יכולות להיפתר על ידי מדרסים, אך חלק מהבעיות עשויות להיפתר בשיטות אחרות. לכן חשוב מאוד שהאורטופד של קופת החולים הוא זה שיגיד לכם בדיוק מה הפתרון הנכון. לאחר מכן תוכלו לקבל גם סבסוד מטעם קופת החולים, כל יהיה עליכם לשלם פחות על מדרסים יקרים. כך שלא משנה איך אתם מסתכלים על הדברים, אתם יוצאים המרוויחים הגדולים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

כמה עולים מדרסים

כמה עולים מדרסים

כמה עולים מדרסים עלות המדרסים יכולה להשתנות מאפשרויות זולות ועד לדגמים יקרים של יצרנים מובילים. כמה עולים מדרסים במאמר זה נבחן את הגורמים המשפיעים על

קרא עוד »
הקשר בין מדרסים לסוכרת

הקשר בין מדרסים לסוכרת

הקשר בין מדרסים לסוכרת גוף האדם הוא מערכת מורכבת של מערכות. מדרסים הם אחד מהדברים הרבים שעוזרים לגוף שלנו לתפקד כראוי. הקשר בין מדרסים לסוכרת

קרא עוד »
מדרסי גרפיט

מדרסי גרפיט הם קלי משקל

מדרסי גרפיט הם קלי משקל מדרסי גרפיט הם קלי משקל בזכות הטכנולוגיה החדשנית בה הם מיוצרים. המדרסים האיכותיים הללו עשויים מסיבי פחמן זעירים, שהינם קלים

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

דורבן ברגליים סוס

דורבן ברגליים

דורבן ברגליים של סוס הדורבן ברגליים הוא מכשיר שהומצא במאה ה-16. הוא תוכנן כדי לעזור לסוסים למשוך משאות כבדים. מטרת מכשיר זה היא לספק אחיזה

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!