הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים כללית מחיר

מדרסים כללית מחיר

מדרסים במבצע, 2 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1 + 1 חינם)

מדרסים במבצע: מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד

זוג ראשון ליום יום וזוג שני לפעילות ספורטיבית

אחד לספורט ואחד ליום יום | 1 + 1 על כל סוגי המדרסים | בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד חינם | בכפוף לתקנון המבצע ט.ל.ח
מבצע מטורף במחיר שאסור לפספס!!! קניה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך ועמלות מיותרות. תוצרת של אריאל קומפורט ®

קופון הנחה
מדרסים במבצע: 3 זוגות לפי מידת גבס בהתאמה אישית (1+1+1 חינם)
מדרסים לפי מידת גבס + בדיקה ממוחשבת + בדיקה בסריקת לייזר תלת מימד
זוג ראשון ליום יום, זוג שני לפעילות ספורטיבית וזוג שלישי לנעלי אלגנט
מדרסים אורטופדיים
מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

אולי גם אתם, כמו 50% מן האוכלוסייה סובלים מבעיות בכפות הרגליים או בעיות הנובעות מבעיות בכפות הרגליים? אולי גם לכם כואבות הברכיים או הגב, הצוואר או הקרסול והכל נובע ממנח רגל ומיציבה לא נכונה? כדאי לדעת, שהבעיה ניתנת לפתרון פשוט ומהיר באמצעות התאמת מדרסים לפי מידה אישית.

מדרסים כללית מחיר מבצע

במסגרת ההסדר עם הביטוח המושלם של קופת חולים כללית, במעבדות האורטופדיות של מכון אריאל קומפורט יכינו עבורכם מדרסים לפי תבנית גבס המתאימים בדיוק לכף הרגל שלכם, ותוכלו לקבל החזר על חלק מן התשלום באמצעות הביטוח המושלם. מכון אריאל קומפורט נמצא ברעננה והוא מעניק שירות אישי ומקצועי לכל לקוחותיו. המכון לאורטופדיה מתקדמת מופעל על ידי צוות מקצועי של טכנאי אורטופדיה המתמחים בהתקנת ציוד אורטופדי על פי מידה.

מדרסים כללית מחיר מיוחד למבוטחי מושלם

במסגרת ההסדר עם קופת חולים כללית,  ניתן לקבל החזר משמעותי על רכישת מדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס. כל מה שנחוץ לכם הוא הפניה מאורטופד לרכישת מדרסים. באריאל אורטופדיה מתקדמת מספקים מדרסים למגוון בעיות אורטופדיות הנובעות ממנח לא נכון של כף הרגל. הבעיה במנח הרגל יכולה להיגרם כתוצאה מפציעת ספורט או פציעה אחרת, כתוצאה ממחלה, או כתוצאה מהמבנה המולד של כף הרגל.

מדרסים כללית מחיר נמוך למניעת בעיות בריאות

המדרסים בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס מבית אריאל קומפורט אינם מיועדים רק לפתרון בעיות בריאות קיימות, אלא גם להימנעות מכאבים ומפציעות. העוסקים בפעילות ספורטיבית כמו גם מי שעבודתם מחייבת אותם לעבוד שעות רבות בעמידה או לשאת משאות כבדים, חשופים יותר מאחרים להיווצרות של כאבים ופציעות בכפות הרגליים. גם במקרים כאלו אורטופדים רבים ממליצים להצטייד במדרסים לפי מידה אישית על מנת למנוע מראש בעיות בריאות אפשריות.

מדרסים כללית מחיר אישי לכל אחד

כחלק מן השירות האישי שאנו מעניקים ללקוחותינו, אנחנו מייצרים עבור כל לקוח מדרסים לפי תחבושות גבס במידותיו המדויקות. כל מדרס יותאם בתהליך מיוחד לכף הרגל של הלקוח, להרגלי חייו ולסוג הפעילות שבמהלכה הוא מעוניין להשתמש במדרסים. תהליך ההתאמה כולל לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, ובניית המדרסים בהתאם לתבנית, משילוב של חומרים המתאים באופן אישי לכל לקוח ולקוח. אצלנו באריאל אורטופדיה מתקדמת אין שני מדרסים זהים זה לזה, כפי שאין שני לקוחות זהים.

מדרסים כללית מחיר ללא תחרות

קופת חולים כללית מציעה ללקוחות הביטוח המושלם את האפשרות לרכוש במכון אריאל קומפורט זוג מדרסים איכותיים מותאם אישית ולקבל החזר המוזיל אותם באופן משמעותי. הקופה אינה מגבילה את לקוחותיה לגבי סוג המדרסים אותם הם יכולים לבחור. כל לקוח יכול לבחור את המדרסים המתאימים לגופו ולכיסו והקופה תעניק לו את ההחזר המגיע לו.

רוצים לשמוע עוד על המחירים העדכניים? צרו קשר עם מכון אריאל קומפורט עוד היום!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים כללית

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

באופן עקרוני כמעט כל אחד מאיתנו צריך לרכוש מדרסים, אך יש כאלה שעושים זאת בגלל בעיות שונות. אם אתם סובלים מבעיות רפואיות כאלה או אחרות הקשורות לכף הרגל – ככל הנראה הרופא ימליץ על רכישת מדרסים. המדרס מספק את התמיכה שכף הרגל דורשת, ובו בזמן הוא מספק הגנה אפקטיבית מבעיות אחרות.

הדבר הראשון שחברי כללית צריכים לקחת בחשבון זה שיש להם השתתפות מטעם קופת החולים. השאלה שנשאלת היא כמה הם יצטרכו לשלם? וזה כמובן עשוי להשתנות בהתאם לגובה הביטוח. ככל שהביטוח מכסה יותר, כך יהיה עליכם לשלם פחות על המדרסים. לדוגמה אצל אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו לקבל החזר מלא על רכישת מדרסים! מדרסים שעלותם 175 ₪ לא יעלו לכם דבר, כי קופת החולים היא זאת שמשתתפת בהוצאות.

לקוחות כללית מושלם זכאים לרכישת מדרסים ללא תקופת אכשרה.
הזכאות הינה אחת לשנתיים קלנדריות (ינואר – דצמבר), לקבלת החזר יש להגיש הפנייה מרופא אורתופד.

לקוחות כללית מושלם זכאים להחזר של עד 400 ש"ח בעבור זוג מדרסים, אך לא יותר מההוצאה בפועל, ההחזר ינתן אחת לשנתיים.

כאשר אתם רוכשים מדרסים כללית, מוטב כי תוודאו שאתם רוכשים מדרסים איכותיים שיהיו יעילים עבורכם. על מנת שתוכלו לדעת האם מדרס הוא איכותי, יהיה עליכם לרכוש אותו מחברה מוכרת ומנוסה. אם אתם לא תרכשו את המדרס ממקום מוכר, ככל הנראה יהיה מדובר על מדרס לא איכותי. כך שהמקום שממנו אתם רוכשים את המדרס הוא מה שיעשה את ההבדל. רוצים ללכת על בטוח? אתם מוזמנים לרכוש מדרס דרך אריאל אורטופדיה מתקדמת.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים ערד

מדרסים ערד

מדרסים ערד לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המבקש,אני כוריאוגרף במקצועי כבר מזה 10 שנים. כחלק מה”סיכונים המקצועיים” של התחום,

קרא עוד »
האם מדרסים עוזרים?

האם מדרסים עוזרים

האם מדרסים עוזרים? ישנם יתרונות רבים של לבישת מדרסים. הם יכולים לעזור לשפר את היציבה שלך ולהפחית את כאבי הגב. יש אנשים שמשתמשים במדרסים כדי

קרא עוד »
מדרסים תל-אביב

מדרסים תל-אביב

מדרסים תל-אביב לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות שלום,הגעתי למכון אריאל קומפורט שברעננה לאחר שנאמר לי על ידי האורטופד שלי כי

קרא עוד »
מדרסים ספרות מקצועית

מדרסים ספרות מקצועית

מדרסים ספרות מקצועית בעבר, מדרסים היו עשויים מעור של בעלי חיים, אך כיום הם לרוב סינתטיים. מדרסים ספרות מקצועית תהליך הכנת זוג מדרסים מתחיל ביצירת

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים אבן יהודה

מדרסים אבן יהודה

מדרסים אבן יהודה לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכל המבקש,מגיל קטן אני סובלת מכאבים עזים בברכיים, שנפטרו על ידי רופאים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!