הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים ביו-מכנים

מדרסים ביו-מכנים

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

בימינו, מספר האנשים הנזקקים למדרסים הולך וגדל בקצב הדרגתי. כמובן שלא מדובר בהפתעה, בהתחשב באיכויות הרבות שהמדרסים מציעים. הם קלים וקומפקטיים, יכולים להתאים לכל נעל ומתפקדים גם לצורכי נוחות וגם מטעמי בריאות. זאת גם הסיבה לעלייה הגוברת במספר המשתמשים במדרסים, מכיוון שהולכת וגוברת ההבנה ששימוש מוקדם במדרסים, גם בעת תחושת אי נוחות, עשוי למנוע בהמשך כאבים חוזרים ונשנים ואף התפרצות דלקות ברגליים. אם מוסיפים לכך את העובדה שבמקרים רבים אפשר לקבל סבסוד חלקי מקופות החולים עבור המדרסים, קל להבין מדוע כל כך הרבה אנשים פונים לקבל אותם. ועדיין, כשהולכים לחפש מדרסים חשוב לזכור שני דברים עיקריים: צריך לדעת לבחור את סוג המדרסים הנכון והמתאים, ואסור בשום פנים ואופן להתפשר על האיכות רק בשביל לנסות ולהשיג מחיר זול יותר. המדרסים שמשלבים את שני אלו טוב מכולם אלו המדרסים הביו מכניים.

בחירת סוג המדרס

בחירת סוג המדרסים היא חלק חשוב מאוד בתהליך השמירה על הרגל, כיוון שלא כל סוג מדרס מתאים לכל אדם, ולכן נהוג להתאים מדרסים לפי מידה אישית. בגלל זה, חשוב לקחת בחשבון את מבנה הרגל, את סוג הלחץ המופעל עליה ואת אורח החיים של המשתמש, בכדי לבחור במדרסים המתאימים ביותר עבורו. הסיבה העיקרית לכך שמדרסים ביו מכניים בולטים לחיוב מבין המדרסים, מתבטאת בכך שהם נחשבים איכותיים ועמידים במיוחד. אלו מדרסים עשויי פלסטיק או גרפיט, שיכולים להיות גמישים או קשיחים, ומאפשרים חלוקה נכונה יותר של כובד הגוף על הרגל.

מדרסים זולים לעומת מדרסים ביו מכניים

בשל התכונות החיוביות שלהם, מדרסים ביו מכניים לרוב יקרים יותר ממדרסים רגילים. ועדיין, ניתן למצוא גם מדרסים ביו מכניים במחירים זולים, אך חשוב לזכור שמחירים מאוד זולים באופן דרמטי עלולים להיות מסוכנים גם הם. לא מעט אנשים מתפשרים על מדרסים זולים, או מחפשים במקומות נידחים מדרסים איכותיים בזול, רק כדי לגלות שהמדרסים הללו לא איכותיים או עמידים כפי שהבטיחו להם בתחילה. בסופו של דבר מקבלים את מה שמשלמים עליו, לטוב או לרע.

התאמה אישית של מדרסים ביו מכניים באריאל קומפורט

כשבוחרים מקום לקנות בו מדרסים, חשוב לזכור שבמרכז האורטופדיה אריאל קומפורט ניתן למצוא מדרסים ביו מכניים איכותיים ועמידים במחירים הוגנים ומשתלמים. השילוב הנדרש בין האיכות, העמידות והאמינות לבין מחיר שווה לכל כיס הופכים את אריאל אורטופדיה מתקדמת למקום שכדאי להגיע אליו. במכון עצמו מתאימים אורטוטיסטים, טכנאי אורטופדיה, מדרסים לפי מידה אישית באמצעות לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, וכך מוודאים שהמדרס לא רק יהיה איכותי, אלא גם מתאים באופן אידיאלי. המכון ממוקם ברעננה, שם נעשות הבדיקות והרכישה, והוא זמין בטלפון ובאינטרנט לפניות ושאלות.

רוצים להתאים לרגלכם מדרסים ביו מכניים איכותיים בלי להמר? צרו קשר עם אריאל קומפורט ושמעו על המחירים האטרקטיביים של מדרסים ביו מכניים מותאמים אישית.

לכל מי שסובל מבעיות בכפות רגליו ונוהג להתאמץ או לעמוד עליהן במשך שעות ארוכות, סובל מכאבים בגבו, צווארו או חלקים אחרים בגופו – אנו ממליצים על מדרסים ביומרניים, מפני שהתאמת מדרסים ביומכניים יכולה לסייע בחיזוק כל הגוף והקלה על כאבים לא מוסברים. לא אחת אנו במכון אריאל קומפורט נתקלים בלקוחות המעידים שאחרי תקופה עם המדרסים שהוכנו עבורם בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס, הם חשים בהקלה משמעותית ובגוף חזק ויציב יותר. מניסיוננו, מדרס ביומכני יכול לעיתים לפתור בעיות שלא חשבתם לרגע שתהיינה קשורות לכפות הרגליים שלכם, כמו כאבי ראש, עורף נוקשה, צוואר תפוס, כאבים בגב התחתון ועוד.

מדוע לבחור במדרסים ביומכניים?

עוד לפני עשרות שנים החלו להשתמש במדרסים כאמצעי לייצוב כף הרגל והקלה על לחצים הנובעים ממאמץ ממושך, מהליכה לא נכונה, מכפות רגליים בעייתיות (כמו כפות רגליים עם פלטפוס או עם קשת גבוהה במיוחד) ונעליים שאינן מתאימות. עם השנים, ככל שהבנו כמה מבעיות ומכאבי האדם נובעים רק מכפות הרגליים, טכנולוגיית המדרסים הלכה והשתפרה, והיום אנו במכון אריאל קומפורט מספקים לכם את הטכנולוגיה החדישה ביותר – מדרסים לפי מידה אישית. אנו מבצעים לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, ובכך מבטיחים שהמדרס יהיה מיוצר לכל כף רגל באופן אישי ויתאים לה בצורה מושלמת ונוחה.

למי מתאימים מדרסים ביומרניים?

כל אדם שמרגיש כי כף הרגל שלו לא מקבלת את הטיפול הטוב ביותר – זקוק למדרסים ביומרניים: ספורטאים למשל, המבלים את רוב שעותיהם בעמידה ממושכת על כפות הרגליים, ריצה ארוכה ולחץ כבד המופעל על הגוף ועל כפות הרגליים בפרט ירגישו מיד בהבדל עם מדרסים ביומרניים, וזאת לאחר שימוש קצר. רקדניות הסומכות על כפות רגליהן בשביל הקריירה שלהם, אחיות או רופאים המתרוצצים ברחבי בית החולים ובכלל – כל אדם שעומד לא מעט על כפות רגליו יהנה ממדרסים אלה. בנוסף לכך, אנו מייצרים מדרסים המותאמים לחולי סכרת אשר סובלים מבעיות בכפות הרגליים שלהם. המדרסים המיוחדים שלנו יקלו על כאביהם וימנעו נזק.

על אריאל קומפורט

המעבדות שלנו באריאל קומפורט קיימות כבר שנים רבות, ומתמקצעות בהכנת מדרסים ביומכניים בייצור אישי. יש לנו צוות מיומן ומקצועי של אורטוטיסטים (טכנאי אורטופדיה) שיתנו לכל לקוח את השירות החם והאישי ביותר, וכן יתאימו לו בדיוק את המדרס הנכון עבורו. אנו מייצרים מדרסים לפי תבנית גבס שמעתיקה בדיוק את דגם כף רגליכם, ולאחר מכם מנתחים את כף הרגל המלאכותית שנוצרה כדי לייצר עבורכם את המדרס המושלם. כל המדרסים שלנו נעשים אצלנו במעבדה ברעננה, ואנו נשמח לעזור לכם לשנות את צעדיכם עוד היום.

אנו באריאל אורטופדיה מתקדמת מחכים לשיחתכם, ונשמח לסייע לכם בבחירה ובהתאמת מדרס אישי עבורכם

כשבוחנים היטב את תחום בריאות הגוף ותקינות הרגליים, מגלים שיש הרבה משתנים שמשפיעים על בחירת הדרך הטובה ביותר לשמור על הבריאות. אין זוג רגליים שהן זהות, כי לכל אחד יש את מבנה הרגל שלו, משקל הגוף שלו, היציבה שלו וצורת ההליכה שלו. אבל מלבד זה, גם אין שני אנשים שהם זהים, כיוון שלכל אחד יש את התחביבים שלו, את אופן ההתנהלות שלו ורמת המאמץ הפיזי שהוא מסוגל לבצע. זאת בדיוק הסיבה שכשרוצים לשמור על הרגל, מומלץ להתאים מדרסים באופן מיוחד לאדם שישתמש בהם. הכוונה היא לא רק להתאמה של מבנה הרגל, למרות שגם היא חשובה מאוד כמובן, אלא גם להתאמה לאורח החיים של אותו אדם ולאופי המאמץ שהוא מבצע בשגרת יומו. אחרי הכל, לאנשים שונים מתאימים מדרסים שונים. ועדיין, מבין סוגי המדרסים הנחשבים ביותר ניתן בהחלט לציין את המדרסים הביומכניים.

ההגדרה של מדרסים ביומכניים

המדרסים הביומכניים הם למעשה סוג איכותי במיוחד של מדרסים, העשויים מתשלובת של פלסטיק או מגרפיט. היות ומדובר במדרסים שנחשבים לקשיחים למדי, הם לרוב איכותיים, אמינים ועמידים יותר לאורך זמן. למרות זאת, ישנם גם מדרסים ביומכניים גמישים, שממלאים גם צרכים של הגמשת המדרס להליכה נוחה וללא כאבים ברגל. כיום, מדרסים ביומכניים נחשבים לכל כך פופולריים ואיכותיים, עד שאנשים רבים משתמשים בהם כשם גנרי למדרסים ברמה גבוהה.

מדרסים ביומכניים לאנשים שונים

אמנם מדרסים ביומכניים נשמעים כמו הבחירה הטבעית, אך עדיין יש להתאים אותם הן לכף הרגל והן לאורך החיים של המשתמש בהם. חשוב לזכור שמדרסים המתאימים לספורטאים ולחיילים, אינם בהכרח אותם מדרסים המתאימים לחולי סכרת או לאנשים שאינם מבצעים הליכות רבות בשגרת יומם. זאת בדיוק הסיבה לכך שחשוב כל כך להתאים את המדרס לצרכים המבוקשים, ובדיוק לשם כך ניתן לבחור בין סוגי מדרסים ביומכניים גמישים או קשיחים, בהתאם לצורך. הצורך משתנה גם בהתאם לסיבה שלשמה קונים את המדרסים: שיפור היציבה, תיקון צורת ההליכה, התאמה נוחה יותר של הנעל או הימנעות מכאבי רגליים חוזרים ונשנים. כל אחד מאלו מצריך בחירה מדוקדקת של המדרס. זאת גם הסיבה לכך שמומלץ לא רק לבחור בחנות מדרסים לפי מידה אישית, אלא לקנות מדרסים בהתאמה אישית לפי תבנית גבס.

אריאל קומפורט – המקום המושלם למדרסים ביומכניים

כשרוצים למצוא את המדרסים הביומכניים המושלמים לרגל, מומלץ לפנות לאריאל אורטופדיה מתקדמת, שם מבצעים במקום לקיחת מידה על ידי חבישת גבס בידי טובי האורטוטיסטים, טכנאי האורטופדיה. בנוסף ליכולת להתאים אישית, מדובר במחירים אטרקטיביים מהזולים בנמצא, בוודאי ביחס לאיכות הגבוהה. המכון ממוקם ברעננה, שם מבוצעות כל הבדיקות, וניתן להתייעץ מראש בטלפון או דרך אתר האינטרנט ולקבל מענה לשאלות.

גם אתם רוצים להגן על הרגליים בהתאם לאופי הייחודי שלכם? צרו קשר עם אריאל קומפורט ובואו להתאים לעצמכם מדרסים ביומכניים.

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לכדוריד

מדרסים לכדוריד

מדרסים לכדוריד 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) כדוריד הוא אחד מענפי הספורט הדורשים והאינטנסיביים ביותר מבחינת גוף השחקן. אם חושבים לרגע על

קרא עוד »
מדרסים לכדורגל

מדרסים לכדורגל

מדרסים בטכנולוגיה מתקדמת לשחקני כדורגל – חידוש לעולם הכדורגל מדרסים לכדורגל 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ כדורגל הוא אולי הספורט הפופולארי ביותר בעולם. בכל

קרא עוד »
גישה אינדיבידואלית

גישה אינדיבידואלית

גישה אינדיבידואלית מה כוללת עלות מדרסי מדף לעומת עלות מדרסים בהתאמה אישית? בבואנו לבחור בין מדרסים מוכנים לבין מדרסים בהתאמה אישית, חשוב להבין מה משפיע

קרא עוד »
עלות מדרסים

עלות מדרסים ביו מכניים

עלות מדרסים ביו-מכניים https://www.youtube.com/watch?v=IGpP3u-xkOE מדרסים ביומכניים הם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המדרסים, ואנו ממליצים לכל אדם לרכוש אותם בתמורה לשלווה, נוחות ואיכות חיים אחרת. למרות

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים הוד השרון

מדרסים הוד השרון

מדרסים הוד השרון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכבוד: אריאל קומפורט,הגעתי למכון שלכם ברעננה בהמלצתה של אמי, לאחר שניסיתי כבר

קרא עוד »
Клиники в Израиле

Клиники и медицинские центры в Израиле

Клиники и медицинские центры в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Израильская система здравоохранения во многом построена по образцу Западных стран, где основная клиническая деятельность сосредоточена в крупных многопрофильных

קרא עוד »
מדרס ביו-מכני מקצועי

מדרס ביו-מכני מקצועי

מדרס ביו-מכני מקצועי ב-299 ש”ח במקום 2000 לפי מידת גבס ובדיקה ממוחשבת. שנה אחריות https://www.youtube.com/watch?v=aO9szf2fiTk מדרס ביו-מכני מקצועי מדרס ביו-מכני מקצועי הנו קשיח למחצה והוא

קרא עוד »
Медицина в Израиле

Медицина в Израиле

Медицина в Израиле https://www.youtube.com/watch?v=PP-vt0NLkN0 Система здравоохранения в государстве Израиль давно и по праву заслужила всемирное признание как одна из самых лучших, надёжных и эффективных. Израильская

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!