הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים ביו-מכניים

מדרסים ביו-מכניים טיפול

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים ביומכניים יכולים להיות בדיוק האמצעי הטיפולי שחיפשתם ולא ידעתם שלו אתם זקוקים. מדרסים יכולים לטפל בכל חלקי גופכם ולפתור לכם שפע של כאבים מבלי שבכלל תיארתם לעצמכם שהם מתחילים מכפות הרגליים. חלקנו אמנם יודעים ומבינים את חשיבותה של בחירת הנעלה נכונה, כך שתותאם לכף הרגל הספציפית שלנו על שלל בעיותיה, אך רק מעטים מאתנו באמת מקפידים על כך. לעיתים אנו נותנים לשיקולי יופי או עלות לגבור על שיקולי נוחות ובריאות, אך עכשיו עומד בפנינו פתרון לכל אותן בעיות. במחיר אטרקטיבי נוכל להזמין מדרסים מותאמים אישית, שיתאימו לכל נעל – גם היפה ביותר, מדרסים מיוצרים אישית לכף הרגל שלנו זאת, על מנת לספק תמיכה נכונה והקלה בכאבים.

מדרסים להקלת כאבים

מעטים מאתנו מודעים לעובדה שכל חלק בגופנו קשור לחלק אחר, ועלינו לדאוג לטיפול נכון בהם. כאשר כפות הרגליים לא מטופלות בצורה נכונה, הן יכולות לשגר כאב לכל החלקים בגופנו; הן יכולות לגרום לכאבים בגב התחתון, בעמוד השדרה, בירכיים, בכתפיים ובשכמות, בצוואר ואפילו בראש. כל אחד מהכאבים האלה יכול להביא לכאבים נוספים. למשל, לחץ על כפות הרגליים או בלימת זעזועים לא נכונה תגרום לכאבי צוואר ולעורף נוקשה, ודבר כזה בתורו יכול להוביל לכאבי ראש בלתי מוסברים ואפילו לסחרחורות; לחץ בירכיים יכול להוביל לכאבים בישבן או בעצם הזנב. אך טיפול שיתחיל מכפות הרגליים יכול לפתור את כל הבעיות כולן.

מדרסים לספורטאים

ספורט הוא אחד המקצועות היחידים בהם רוב העוסקים בו מבלים את כל הקריירה שלהם על הרגליים. לא רק שהרגליים נושאות את משקל הגוף במשך היום ללא מנוחה, אלא שלרוב ספורטאים גם רצים, קופצים, מפעילים לחץ רב על הירכיים והברכיים, ומיותר לציין – על כפות הרגליים. ספורטאים רבים חשופים לפציעות ולכאבים הנובעים מאותו לחץ מוגזם, מבלי להבין שהפתרון לבעיותיהם הוא פשוט ונמצא מול עיניהם. בעזרת מדרסים ביומכניים טיפול בכל אותן בעיות הוא מהיר ופשוט, ויקל על חייהם. מדרס נכון יכול להפחית משמעותית את הלחץ המופעל על כף הרגל, הוא יכול לתת לספורטאי שליטה נכונה יותר על גופו ועל צעדיו, שיווי משקל טוב יותר וגוף מאוזן ובריא.

לשנות את צעדייך

צוות המכון אריאל אורטופדיה מתקדמת שם את המקצועיות והדאגה ללקוח בראש סדר העדיפויות, ולכן בוחר לעבוד עם הטכניקות המתקדמות ביותר בעולם המדרסים. כל אחד ואחד מהמדרסים עוד שלנו נעשה בהתאמה אישית ללקוח, כאשר אנו לוקחים בחשבון את כל בעיותיו וכאביו לפני שהוא מייצר לו את המדרס האולטימטיבי. הצוות יבצע לקיחת מידה על ידי חבישת גבס, ואז יספק לכם את המדרס הביומכני, המיוצר במקום על ידי אחד מטכנאי האורטופדיה שלנו.

אל תמשיכו לסבול עם כל פסיעה, צרו קשר עם הצוות המיומן של אריאל אורטופדיה מתקדמת, ובקשו מדרסים ביומכניים טיפול מהיר וקל לכאבים!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים ביומכניים

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרס הביומכני הוא מדרס אשר מיוצר באופן אישי לכל אחד מכם. המדרס מותאם לפעילות שאותה כל אחד מבצע, כך שהוא יספק את התמיכה הכי טובה שיש. זה מה שהופך את המדרס הזה להיות עדיף מאשר מדרסים רגילים שלא תמיד מתאימים כמו כפפה ליד. בנוסף ליתרון הזה, המדרס הספציפי הזה הוא גם מאוד קשיח. המשמעות היא שהוא יהיה עמיד לאורך זמן, ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש. הגיע הזמן שתוכלו לרכוש מדרס שישרת אתכם שנים רבות.

מדרסים ביומכניים מתאימים למגוון נרחב של אוכלוסיות, החל מאנשים שעומדים שעות רבות על הרגליים, אנשים שסובלים מכאבים שונים ובעיות רפואיות כגון: דורבן, כאבי קרסול, כאבי ברכיים, כאבי גב ועוד. לאנשים הסובלים מפלטפוס וקריסת הקשת, לספורטאים אשר נאלצים לעבור פציעות שונות במהלך האימונים ולאנשים עם עודף משקל.

מדרסים ביומכניים לא מתאימים לאנשים הסובלים מסוכרת מאחר שהם צריכים חומרים רכים במיוחד והרבה בולמי זעזועים, ואילו במדרסים הביומכניים רמת הקשיחות של המדרסים היא גבוהה מאוד ואינה מתאימה לסוכרתיים לצרכיהם האישים.

העלות של מדרסים ביומכניים היא משתנה בהתאם לצורך האישי שלכם, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק. לפני שתבצעו רכישה שכזאת, כדאי לכם לבצע השוואת מחירים בין חנויות שונות. המחיר של מדרס ביומכני אמור לנוע בין 800-1000 ₪. כאשר בחלק מהמקרים ישנה השתתפות של קופת החולים, כך שהמחיר הסופי אמור להיות נמוך יותר. רוצים לקבל הצעת מחיר מנצחת? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, ובטוח שלא תתאכזבו מאיכות המדרס וגם מהמחיר.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לילדים

מדרסים לילדים

מדרסים לילדים (1+1 חינם) ילדים הם שמחה! מה לא היינו נותנים כדי לאפשר לילד שלנו את החיים הטובים ביותר, כדי שלהם יהיה ולו קצת יותר

קרא עוד »
מדרסים גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר מחיר מבצע: 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ https://www.youtube.com/watch?v=SPFPEmiEIls אתלטים או כל מי שזקוק ליציבה ותמיכה חזקה משתמש במדרסי גרפיט.מדרסי הגרפיט

קרא עוד »
מהי נוירופתיה סוכרתית

מהי נוירופתיה סוכרתית

מהי נוירופתיה סוכרתית ?מהי נוירופתיה סוכרתית? ואיך אפשר בכל זאת להגן על הרגל נוירופתיה היא סיבוך של סוכרת, שהוא אובדן תפקוד העצבים ההיקפיים וחוסר היכולת

קרא עוד »
שריר הירך הארבע ראשי

שריר הירך הארבע ראשי

שריר הירך הארבע ראשי – שריר הירך הקידמי רקטוס פמואריס שריר הארבע ראשי הוא שריר גדול בקדמת הירך המשתרע מהחלק העליון של הירך ועד לברך.

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי שלי כולנו זכינו בזכות המפוקפקת להוציא את צמד המילים המפורסם “כואב לי”. וככל שזה נראה, אין פתרון פלא שימנע מאתנו את הכאבים שמגיעים

קרא עוד »
דורבן בעקב

דורבן בעקב

דורבן בעקב דורבן בעקב דורבן בעקב זה כאב מעיק שמתפתח בעקב או בעקבים שלנו בגלל הזנחה או רשלנות בכול מה שקשור לאופן הפעלת הרגליים. כלומר,

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!