הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

לבחור נעלים אורטופדיות

כדאי לבחור נעלים אורטופדיות במיוחד עם סוליה רכה וגמישה

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

הרגליים שלנו הם הכלי החשוב ביותר עבורנו לניידות ממקום למקום. בשל כך יש חשיבות רבה לאיכות הנעליים איתן אנחנו הולכים וצועדים. אנשים רבים סובלים מבעיות רגליים, ברכיים וגב וכלל אינם מודעים לחשיבות הנעל אתה הם הולכים שעות רבות ביממה. במכון האורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ תמצאו את כל פתרונות האורטופדיה לכל סוג של בעיה ויותאמו לכם נעלים עם סוליה נוחה שישרתו נאמנה את כפות הרגליים שלכם.

כדאי לבחור נעלים אורטופדיות במיוחד עם סוליה רכה וגמישה

מרבית האוכלוסייה מסתדרת עם נעליים רגילות, המיוצרות בפס יצור המוני. אין זה אומר שכל הנעליים הללו בריאות או מותאמות להליכה ממושכת, ריצה וכדומה. ניתן כיום בזכות טכנולוגיה מתקדמת לאתר בעיות בכפות הרגליים ולהתאים להן פתרונות נאותים.

פתרונות אורטופדיים מתקדמים לסובלים מבעיות הליכה, ברכיים ועוד

עבור אלו הזקוקים למדרסים או התאמה ספציפית של הנעל לכף הרגל, מציעה ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ מספר פתרונות בהתאמה אישית. מדובר בנעליים המיוצרות מחומרים אלסטיים העמידים ביותר שיש, סוליות רכות וגמישות במיוחד המשוות להליכה בתוך הנעל, טבעיות ונוחות יוצאת מגדר הרגיל.

במכון האורטופדי שלנו תמצאו מעבדה משוכללת לקיום מדידות של כף הרגל באמצעים המתקדמים ביותר. על ידי סריקת הרגל והגעה למידות מדויקות שלה אנו מתאימים לכל מטופל את הנעל האולטימטיבית עבורו, העשויה מהחומרים הגמישים והטובים ביותר.

זקוקים לנעל אורטופדית או התאמת מדרס לנעליים?

במכון אורטופדי ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת תמצאו את כל האפשרויות שמציע מדע האורטופדיה. לרשותנו ניסיון רב שנים והתמחות בכל סוגי המדרסים, אביזרי תמיכה לרגליים וכדומה.
בואו לפגישת יעוץ או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד לנעל אורטופדית בעלת סוליה רכה וגמישה, בהתאמה אישית לכף רגלכם.

ילדים, ספורטאים ובעלי אישור משרד הבריאות והביטחון מטופלים אצלנו בהצלחה ונעזרים בידע והניסיון הרבים שצברנו במהלך השנים בהתאמת מדרסים מכל סוג, מדרסים ביו מכניים, סוליות רכות וגמישות ופתרונות מתקדמים אחרים.

אנו עובדים עם קופות החולים, מאושרים על ידי משרד הבריאות ובעלי תו תקן מחמיר. היכנסו לסניף ‘אריאל אורטופדיה מתקדמת’ ברעננה ותוכלו למצוא בחנות המפעל את כל הדגמים הכי חדישים והמדרסים האיכותיים ביותר בשוק.

כמו כן תוכלו לקבוע תור במעבדה שלנו ולדאוג לכפות הרגליים שלכם בצורה המקיפה ביותר על ידי בדיקת מומחה בציוד החדיש ביותר. הכול על מנת למצוא עבורכם את הנעליים המתאימות ביותר. התקשרו עכשיו והזמינו תור לבדיקה אורטופדית ממוחשבת עוד היום, בקלות ובמהירות.

בואו להתאים לרגליכם נעלים אורטופדיות עם סוליה רכה וגמישה שישרתו אתכם בכל מקום, נעליים שלא תרצו להוריד אותם מהרגל. רק מי שניסה, יודע ומכיר את ההבדל העצום בין נעל סטנדרטית לנעל המותאמת באופן אישי, מבין את ההבדל.

עוד תמצאו בחנות מגוון פתרונות אורטופדיים אחרים לאלו הסובלים מבעיות כתפיים, ידיים, גב ובעיות אחרות.

גלשו באתר למציאת העזר הטוב ביותר לכל סוג בעיה אורטופדית אתה אתם מתמודדים.

 

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סכרת

מדרסים לחולי סכרת / לסוכרתיים 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ (1+1 חינם) מדרסים לפי מידת גבס לסוכרתיים כמו מוצר בסעיף 2 בתוספת שכבת PPT.הדבקת

קרא עוד »
הליכון למבוגרים אחרי ניתוח

הליכון למבוגרים אחרי ניתוח

הליכון למבוגרים אחרי ניתוח הליכון למבוגרים לאחר ניתוח הוא מכשיר המשמש לסייע למטופלים להתאושש מהניתוח. הליכון למבוגרים אחרי ניתוח  זה עוזר להם לחזור על הרגליים,

קרא עוד »
מדרסים מחיר בקופת חולים

מדרסים מחיר בקופת חולים

מדרסים מחיר בקופת חולים בחברה של ימינו, בה הבריאות הופכת לעדיפות גוברת, ליישור שיניים תפקיד חשוב בשמירה על רווחת כפות הרגליים שלנו וכתוצאה מכך של

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מפרק הקרסול

מפרק הקרסול

מפרק הקרסול הוא המפרק המורכב המאפשר לאדם ללכת ולרוץ. מפרק הקרסול הוא גם מספק יציבות לכף הרגל ומגן עליה מפני כוחות חיצוניים. מפרק הקרסול מורכב

קרא עוד »
מדרסים לריצה אידיאליים

מדרסים לריצה אידיאליים

מדרסים לריצה אידיאליים https://www.youtube.com/watch?v=PqQQhKWncA8 בתקופה בה הריצה הפכה לחלק אינטגראלי מחיי התרבות הישראלית אשר מודעת לחשיבותו של אורח חיים בריא, ובתקופה בה בכל עיר גדולה

קרא עוד »
מדרסים גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר

מדרסי גרפיט קרבון פייבר מחיר מבצע: 750 ₪ בלבד במקום 2000 ₪ https://www.youtube.com/watch?v=SPFPEmiEIls אתלטים או כל מי שזקוק ליציבה ותמיכה חזקה משתמש במדרסי גרפיט.מדרסי הגרפיט

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!