הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מדרסים מאוחדת

התאמת מדרסים מאוחדת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

מדרסים אורטופדיים נועדו בעיקר לפתור בעיה רפואית שהתעוררה בכף הרגל שלכם. בעיות כמו פלטפוס, דורבן כף הרגל שברי מאמץ בכף הרגל, ואפילו צליעה שהתרחשה עקב מחלה או לקות שאינם בכף הרגל – נפתרות כולן על ידי מדרסים רפואיים. האם כל מדרס הוא בהכרח מדרס אורטופדי רפואי? כיצד תוכל התאמת מדרסים מאוחדת לספק פתרון לבעיה?

מהם מדרסים אורטופדיים?

מדרסים אלו הם מדרסים שנקנו לאחר הליך התאמה אישי לכף הרגל. קניית מדרס לפי מידת הנעל שלכם אינו נחשב פעולה אורטופדית, ועל כן חנויות המוכרות כך מדרסים אינן מספקות מדרסים אורטופדיים. מדרסים אורטופדיים הם מדרסים לפי מידה אישית של כף הרגל שלכם, אשר נבחרו בעזרת דיסיפלינות אורטופדיות בלבד.

דיסציפלינות אורטופדיות להתאמת מדרסים

הדיסציפלינות האורטופדיות יכולות להתבצע במכונים אורטופדיים בלבד, ואנו במכון אריאל קומפורט מציעים מסלול ייעודי לחברי קופת חולים מאוחדת בשם “התאמת מדרסים מאוחדת”. במסלול זה נהנים הפציינטים מהתאמת המדרסים וקנייתם במחיר זול מהרגיל. הדיסציפלינות המקובלות במסלול זה הן טבילה או חבישה: בהליך טבילה, נטבלת כף הרגל במשטח ספוגי במטרה לחרוט את צורת כף הרגל, ובהליך חבישה נחבשת כף הרגל בגבס או בתחבושת פולימרית על מנת להפיק דגם שלה.

התאמת מדרסים לחברי מאוחדת

שיטת בחירת המדרסים במסלול “התאמת מדרסים מאוחדת” היא התאמת מדרסים לפי תבנית גבס. במסלול “התאמת מדרסים מאוחדת” בדקו ומצאו ששיטה זו היא המדויקת ביותר: היא קלה יותר לשימוש מכל שיטה אחרת, ומדויקת פי כמה מכל צורת התאמה אורטופדית ברת תוקף. הדיוק בהתאמת צורת המדרסים ומידתם חשוב על מנת להגשים את ייעודם הרפואי.

מדרסים לשימוש לטווח הארוך

בנוסף להיבט הרפואי-אורטופדי עליו פירטנו לעיל במסלול “התאמת מדרסים מאוחדת”, ישנו היבט נוסף המבכר את מכוני האורטופדיה על פני החנויות הפרטיות ברכישת מדרסים: היותם של הראשונים עמידים פי כמה מהאחרונים. יש לכם בבית חיית מחמד? שלמות המדרסים שלכם בסכנה אם הם נקנו בחנות, לעומת מדרסיו העמידים של המכון. מלבד אלה, חומרי הגלם של המדרסים שלנו עמידים מאד, ומחזיקים מעמד במשך שנים רבות.

מדרסים נוחים ורכים

לקוחות רבים מעידים כי מאז שרכשו מדרסים לפי תחבושות גבס חל שיפור לא מבוטל בחייהם: כף רגלם חשה בנוח, ממש כמו ראש כואב עליו מונח סמרטוט לח. הסיבות לכך נובעות הן משום שמדובר במדרסים בעלי שלוש שכבות, עבים פי שלוש ממוצרי החנויות הפרטיות בממוצע, והן משום מסלול “התאמת מדרסים מאוחדת” – במסגרתו המדרסים הותאמו אישית לכל פציינט.

מחיר מדרסים אורטופדיים

במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת מוצעים לכם מדרסים אורטופדיים בעלי מגע רך וקטיפתי, גם לכף רגל רגישה במיוחד במחירים מפתיעים למבוטחי מאוחדת. במסלול “התאמת מדרסים מאוחדת” – ניתן לשלם הן על הליך ההתאמה והן על המדרסים עצמם, מחיר בגובה 50% ממחיר המחירון.

גם אתם חברים בקופת חולים מאוחדת? גשו למכון האורטופדי אריאל קומפורט ותנו לרגל שלכם את מלוא הרכות והנוחות!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מאוחדת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרסים עוזרים לתקן את מנח כף הרגל, כך שישנם פחות לחצים על כפות הרגליים וכן היציבה הופכת לטובה יותר. באמצעות מדרסים מאוחדת, ניתנת תמיכה רבה למנח כף הרגל בצורה נכונה ויציבה. מנח זה מפחית את הלחץ על אזור כפות הרגליים כך שהוא מחלק אותו שווה בשווה, וכך למעשה אין כאבים בכפות הרגליים. התאמת מדרסים מאוחדת מתבצע בהתאמה אישית באמצעות בדיקה ממוחשבת במקום ולאחר קבלת התוצאות מתחיל גיבוס כף הרגל. המדרסים האורטופדיים אשר תומכים בכף הרגל מפחיתים בצורה משמעותית את העומס ומשנים את זווית העקב. וכך למעשה הם מעניקים הקלה מרובה ומשפרים את היציבות של כף הרגל.

העלות של רכישת מדרסים מאוחדת משתנה בהתאם לסוג הביטוח שיש לכם. ישנם ביטוחים שבהם עלות המדרס היא נמוכה במיוחד, ויש כאלה שההשתתפות היא מינורית יחסית. אחרי שתקבלו את האישור דרך קופת החולים, תוכלו לקבל הצעת דרך חברת אריאל קומפורט. כך תוכלו לדעת כי לא רק שיש השתתפות ברכישת המדרסים, גם בחרתם את המכון הכי מקצועי שיש. מכון שיכין לכם מדרס בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם.

שווה להשקיע על מדרסים דרך קופת חולים מאוחדת כי כל הפרוצדורה מוזילה את העלויות באופן ניכר. המשמעות היא שאם תבצעו את הפרוצדורה באופן עצמאי, יהיה עליכם לשלם הרבה יותר. קופת החולים יכולה לסייע לכם ברכישת מוצרים שונים, בין היתר גם מדרסים. אם נותנים לכם הנחה, למה שלא תיקחו אותה? הרי גם ככה אתם משלמים לקופת החולים סכומי כסף קבועים כל חודש.

מדרסים מאוחדת עשויים משלושה שכבות הכוללות: שכבת וסיקו ג'ל, סיבי נחושת ועוד למניעת חיידקים, פטרת וריחות לא נעימים. שכבת קרבון, ליצירת משטח חזק וגמיש אשר יתמוך בכף הרגל ויקבע אותה למקום. שכבת בולם זעזועים לתמיכה במשקל הגוף וכן לתיקון זווית כף הרגל בהתאמה אישית. כל אחד מהשכבות השונות עוזרות לכף הרגל להיות יציבה לאורך כל שעות היום, לקבל את הזווית המתאימה ולחלק את העומס על חלקים שונים בכף הרגל. חלוקת הלחץ על כפות הרגליים שווה בשווה, מפחית את העומסים על אזור מסוים ובכך מפחיתה את הכאבים על כפות הרגליים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

רצועה צדדית פנימית

רצועה צדדית פנימית (MCL)

רצועה צדדית פנימית (MCL) רצועת הצד הפנימית היא רצועה אופציונלית שעוברת סביב המותניים ומתחברת לרצועת החזה. אפשרות זו מצוינת עבור אנשים שרוצים להשתמש בתרמיל שלהם

קרא עוד »
כאבים בשורש כף היד

כאבים בשורש כף היד

כאבים בשורש כף היד כאב בשורש כף היד הוא מצב שכיח שרוב האנשים חווים בשלב מסוים בחייהם. זה יכול להיגרם על ידי תנועות חוזרות ונשנות,

קרא עוד »
דלקת בשורש כף היד

דלקת בשורש כף היד

דלקת בשורש כף היד דלקת בפרק כף היד היא מצב שעלול לגרום לכאב, נפיחות ואדמומיות. הדלקת יכולה להיגרם מגורמים רבים ושונים כמו דלקת פרקים, פציעה

קרא עוד »
מדרסים מצפה רמון

מדרסים מצפה רמון

מדרסים מצפה רמון לקוחות ממליצים אריאל אורטופידה מתקדמת מדרסים באיכות ושירות ללא תחרות לכבוד: מכון אריאל קומפורטשלום רב!במשך חמש שנים סבלתי מבעיות בגב התחתון, להן

קרא עוד »
כאב ביד ימין

כאב ביד ימין

כאב ביד ימין כאב ביד ימין הוא סימפטום שכיח של תסמונת התעלה הקרפלית. זה נגרם על ידי דחיסה של העצב המדיאני בשורש כף היד, אשר

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

חנות מדרסים

חנות מדרסים

חנות מדרסים היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים, אשר מבינים את החשיבות של חנות מדרסים איכותית ומקצועית. אם בעבר לא מעט אנשים בחרו להסתפק בנעליים

קרא עוד »
מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית (1+1 חינם) תהליך התאמת מדרס בהתאמה אישית הוא לקיחת מידה למדרסים באמצעות תחבושת גבס המדרס מיוצר לפי מידה הנלקחת מהמטופל בתנוחה ניטרלית.

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!