הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

מכון מדרסים

המלצה על מכון מדרסים קופ”ח מכבי

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

לפני שאתם ניגשים לבחור את המדרס המתאים עבורכם, כדאי להבין בראש ובראשונה מהו המדרס. המדרס מהווה אמצעי שאנו מכניסים לנעל, הוא מסייע לכם לשנות את העומס המופעל על הרגליים ומשפר את נוחות ההליכה. כמו כן, המדרסים מסייעים לנו לבלום זעזועים בעת ביצוע פעילות גופנית מואצת, להפחית את הכאב ביומיומי בעקבות הלחצים שמופעלים על רגלינו, ובכלל לשפר את נוחות חווית ההליכה היומיומית.

השוני בין השיטות

חשוב להבין שיש מספר שיטות שמסייעות לכם להתאים את המדרס היעיל ביותר עבורכם. השיטה המוכרת ביותר כיום הינה שיטת המדף, בה למעשה אתם מגיעים למוצר אשר נוצר לפי תבנית קבועה מראש ואינו נעשה בהתאמה אישית ועל פי מידת גבס פרטית שלכם. שיטה אינה מומלצת, מכיוון שהמדרס לא הותאם באופן מדויק למטופל. מדרסים אלה אמנם אלו מסייעים בבלימת זעזועים ותמיכה בקשת הרגל, אך בהיעדר התאמה הם עלולים להזיק לרגל.

קצת רקע

המאה ה- 21 מאפשרת לנו ליהנות מהשדרוגים הרבים שיש לטכנולוגיה להציע, והקדמה מאפשרת לנו ליהנות ממדרסים שמיוצרים כתוצאה מהתאמת מחשב. בשיטה זו למעשה מאפשרת למומחים להתאים את המדרס על ידי התאמתו לפי משטח עמידה מיוחד: המשטח מכיל חיישנים מיוחדים, והוא מבצע את התאמת המדרס באופן ייחודי לכף הרגל שנבדקה. קדמה זו מאפשרת ללקוח ליהנות ממדרסים אשר נבדקו על פי המידה הספציפית, מידת העומס המופעלת על הרגל, ולהביא את המדרס עם התאמה אישית יותר שמתאימה עבור זוג הרגליים הספציפי אותו היא בוחנת.

כמו פלסטלינה

כשאתם הייתם ילדים בוודאי יצא לכם לשחק לא מעט עם פלסטלינה: ליצור צורות מוזרות, לפרק, למעוך ואז להתחיל מחדש. עולם הפלסטלינה מביא אלינו עוד שיטה שלמעשה מבצעת התאמה של המדרס באמצעות טבילת רגליים בקופסת ספוג: הטבילה נעשית במספר תנוחות – החל מעמידה, אחר כך בישיבה, ולבסוף על ידי הצמדת הרגל לספוג באוויר. שיטות אלה מסייעות לנו לקבל תמונה תלת ממדית ומדויקת ככל שאפשר.

מדרסים פונקציונליים 

שיטה נוספת שמה דגש על מדרסים המיוצרים לפי תחבושת גבס. שיטה זו מעניקה את האפשרות להתאים את המדרס כשהרגליים לא נמצאות במצב של עומס, בדמות דריכה או ישיבה. לקיחת מידה על ידי חבישת הגבס מאפשרת לנו לקבל מדרס קשיח הנמצא מתחת לכף הרגל  ולא מסביבה.

אריאל אורטופדיה מתקדמת

אנו מציעים לכם הנחה על התאמת המדרסים בשיטת אריאל קומפורט, ועובדים בשיתוף קופות החולים. אם אתם מחפשים המלצה על מכון מדרסים לקופת חולים מכבי – מכון אריאל אורטופדיה הוא הכתובת בשבילכם!

אז אל תהססו ופנו אלינו לקבלת המלצה על מכון מדרסים קופת חולים מכבי, שיאפשר לכם מדרסים בהתאמה אישית על פי גבס, שלא תגידו שלקחו לכם את הרגליים!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מכבי

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

מדרסים מכבי הם מדרסים לא יקרים שהקופה משתתפת בהם והלקוח משלם מחיר השתתפות עצמי ממש נמוך, מדובר על פתרון ומענה לאנשים שצריכים מדרסים בהתאמה אישית במחיר נגיש. בנוסף לכך, המדרסים הינם בהתאמה אישית, לכן רוב המדרסים שמשתתפים בסבסוד מטעם הקופה יתאימו לכף רגלכם ויעשו את העבודה במיוחד במקרים בהם אתם סובלים מכאבים, פציעות ועוד מדרסי מכבי יענו על הצרכים שלכם.

בעת קניית מדרסים מכבי חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים על מנת לרכוש את המדרס שמתאים לצרכים האישיים שלכם. ראשית, לבצע בדיקת יסודית למדרסים מקצועיים, באמצעות הבדיקה תוכלו לקבל את המדרסים שמתאימים לכם ואשר נכללים במדרסים של מכבי, במקום לזרוק לפח סתם כסף על מדרסים לא מתאימים. שנית, הקפידו לרכוש מדרסים שהמחיר שלהם לא יקר מדיי, כלומר המחיר הוא באמצע. לרוב מדרסים אלה יענו על הצרכים שלכם. שלישית, חשוב שהמדרסים שאתם קונים בהתאמה אישית יהיו מחומרים איכותיים ביותר ויתמכו בצורה מושלמת בכף הרגל שלכם.

חברי קופת החולים מכבי הגיע הזמן כי תוכלו לרכוש מדרסים במחירים לכל כיס. במכון אריאל אורטופדיה מתקדמת תוכלו למצוא מדרסים בהתאמה אישית רק ב-117 ₪ בלבד. העלות המקורית של המדרסים היא 680 ₪, אך חברי קופת החולים מכבי מקבלים הנחה. כמו שאתם מבינים מדובר על הנחה משמעותית, כזאת שלא ניתן להקל בה ראש. כך שכדאי לכם להשתדל להוציא את ההפניה הנדרשת כדי לקבל את ההנחה.

אם אתם חברי מכבי, אתם צריכים לדעת בדיוק מהי הבעיה שממנה אתם סובלים. לא מעט מהבעיות יכולות להיפתר על ידי מדרסים, אך חלק מהבעיות עשויות להיפתר בשיטות אחרות. לכן חשוב מאוד שהאורטופד של קופת החולים הוא זה שיגיד לכם בדיוק מה הפתרון הנכון. לאחר מכן תוכלו לקבל גם סבסוד מטעם קופת החולים, כל יהיה עליכם לשלם פחות על מדרסים יקרים. כך שלא משנה איך אתם מסתכלים על הדברים, אתם יוצאים המרוויחים הגדולים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

שברי מאמץ בכף הרגל

שברי מאמץ בכף הרגל

שברי מאמץ בכף הרגל מהם התסמינים של? שברי מאמץ בכף הרגל. ניתן למנוע שברי מאמץ על ידי נעילת נעליים מתאימות, הימנעות מפעילויות הגורמות לטראומה חוזרת

קרא עוד »
נעלי סכרת

נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת, הזכאות לנעליים אורטופדיות / מיוחדות, מיועדת לנכים

נעליים אורטופדיות, נעליים מיוחדות, נעלי סכרת, הזכאות לנעליים אורטופדיות / מיוחדות, מיועדת לנכים נעליים אורטופדיות ונעליים מיוחדות לאנשים הסובלים מסכרת או מחלות שרירים, יכולות להחזיר

קרא עוד »
מדרסי ספורט ביו-דינמיים

מדרסי ספורט ביו-דינמיים

מדרסי ספורט ביו-דינמיים נעלי ספורט ביו-דינמיות הן דרך חדשה לחשוב כיצד לייצר נעלי ספורט. מדרסי ספורט ביו-דינמיים הם עשויים מחומרים טבעיים ואינם מכילים כימיקלים. השימוש

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי שלי

מדרסים מכבי שלי כולנו זכינו בזכות המפוקפקת להוציא את צמד המילים המפורסם “כואב לי”. וככל שזה נראה, אין פתרון פלא שימנע מאתנו את הכאבים שמגיעים

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!