הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!

לקנות מדרסים מאוחדת

איפה אפשר לקנות מדרסים מאוחדת

מדרסים במבצע 1+1 חינם
מדרסים החזר כספי

אם גם אתם תוהים איפה אפשר לקנות מדרסים מאוחדת – מדרסים עבורכם, כחברים  בקופת חולים זו, ניתן להתרשם ממגוון דגמים בחנויות לציוד ספורט, חנויות נעליים ומכונים אורטופדיים. אבל איפה אפשר לקנות מדרסים מאוחדת אשר יסבו לכם נחת וישביעו את רצונם של הרופאים שלכם יותר מכל? נא עיינו בפסקה שלפניכם.

רכישת מדרסים במכון אורטופדי

אם שאלתם את עצמכם איפה יותר מכל מומלץ לקנות מדרסים, התשובה היא אחת: רק במכון אורטופדי. איפה אפשר לקנות מדרסים מאוחדת במחירים משתלמים? רק במכון “אריאל אורטופדיה מתקדמת” – מכון אורטופדי בלעדי המציע מגוון רחב של מדרסים בהתאמה אישית לכף הרגל. לחברי קופת חולים מאוחדת המדרסים יימכרו במחצית מערכם.

כיצד מבצעים התאמת מדרסים?

לאחר שדנו בשאלה איפה אפשר לקנות מדרסים מאוחדת, כעת נעסוק בהליך ההתאמה: התאמת מדרסים לפי מידה אישית מתבצעת באמצעות תחבושת גבס, כאשר התחבושת מולבשת על כף רגלו של הפציינט ומקבלת את צורת כף הרגל שלו. לדגם שנוצר מתאמים מדרסים, מה שיוצר את ההתאמה המדויקת ביותר.

יצירת תבנית ההתאמה

תבנית ההתאמה היא תחבושת הגבס שהתקשתה על כף הרגל שלכם לאחר שהוסרה ממנה, והתאמת מדרסים לתבנית זו היא הפעולה המדויקת ביותר שניתן לעשות בתחום המדרסים. מדרסים לפי תבנית גבס אינם נתונים לשינויי גודל כתוצאה מאקלים, והגבס נשאר יציב ומדויק כפי שהיה, מה שמאפשר להתאים לכם מדרסים בעלי מידה מדויקת.

שיטות התאמה אחרות

קיימות שתי שיטות התאמה נוספות: חבישת תחבושת פולימרית וטבילה במשטח ספוג. שיטות אלו מהוות חלק אינטגרלי מן הדיסציפלינה האורטופדית להתאמת מדרסים, אולם עבור לקוחות מאוחדת נקבעה שיטת חבישת גבס. יתרונותיה מתבטאים ברמת דיוק מרבית, ובקירוב הטוב ביותר למידה המקורית של רגלו של הפציינט.

מדרס באיכות חסרת פשרות

אריאל קומפורט תספק לכם מדרס תלת שכבתי עבה ונוח אשר יגרום לכף הרגל שלכם לחוש את אותה רמת נוחות, ממש כמו שחשים כשמשעינים את הראש על כרית השינה. מדרס תלת שכבתי מורכב משלוש שכבות של חומר, אשר בשונה ממדרס סטנדרטי בעל שכבה אחת – יוצר מגע נעים ביותר אשר יגרום לכם שלא לרצות לחלוץ את הנעל.

התאמת מדרס לכל פציינט

ניתן להתאים מדרסים לסובלים מבעיות בריאותיות בכף הרגל, ולאוכלוסיות הזקוקות למדרס מתוקף עבודתן כמו סוגים שונים של ספורטאים.  “אריאל קומפורט” שמה לה למטרה, כמכון אורטופדי מוביל בתחומו, הן לבצע התאמת מדרסים בצורה חדה וממוקדת עבור כל הזקוק להם, והן להוציא את הפציינט עם הרגשה טובה, שהוא ביצע את בחירתו ברצון רב ובשלמות מלאה.

מחירים נוחים לחברי מאוחדת

חברי קופת חולים מאוחדת נהנים מ- 50% הנחה על המדרסים השונים. מעוניינים במידע המלא על מדרסי “אריאל קומפורט”? צרו עמנו קשר, וקבלו מאיתנו מספר עצות חכמות לבחירת מדרסים לכל מטרה!

חברים בקופת חולים מאוחדת? זקוקים למדרסים רפואיים? באתר תוכלו למצוא מידע רב על הנחות שיסייעו לכם לחזור לתנועה חלקה ונוחה!

שאלות נפוצות בנושא מדרסים מאוחדת

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

המדרסים עוזרים לתקן את מנח כף הרגל, כך שישנם פחות לחצים על כפות הרגליים וכן היציבה הופכת לטובה יותר. באמצעות מדרסים מאוחדת, ניתנת תמיכה רבה למנח כף הרגל בצורה נכונה ויציבה. מנח זה מפחית את הלחץ על אזור כפות הרגליים כך שהוא מחלק אותו שווה בשווה, וכך למעשה אין כאבים בכפות הרגליים. התאמת מדרסים מאוחדת מתבצע בהתאמה אישית באמצעות בדיקה ממוחשבת במקום ולאחר קבלת התוצאות מתחיל גיבוס כף הרגל. המדרסים האורטופדיים אשר תומכים בכף הרגל מפחיתים בצורה משמעותית את העומס ומשנים את זווית העקב. וכך למעשה הם מעניקים הקלה מרובה ומשפרים את היציבות של כף הרגל.

העלות של רכישת מדרסים מאוחדת משתנה בהתאם לסוג הביטוח שיש לכם. ישנם ביטוחים שבהם עלות המדרס היא נמוכה במיוחד, ויש כאלה שההשתתפות היא מינורית יחסית. אחרי שתקבלו את האישור דרך קופת החולים, תוכלו לקבל הצעת דרך חברת אריאל קומפורט. כך תוכלו לדעת כי לא רק שיש השתתפות ברכישת המדרסים, גם בחרתם את המכון הכי מקצועי שיש. מכון שיכין לכם מדרס בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם.

שווה להשקיע על מדרסים דרך קופת חולים מאוחדת כי כל הפרוצדורה מוזילה את העלויות באופן ניכר. המשמעות היא שאם תבצעו את הפרוצדורה באופן עצמאי, יהיה עליכם לשלם הרבה יותר. קופת החולים יכולה לסייע לכם ברכישת מוצרים שונים, בין היתר גם מדרסים. אם נותנים לכם הנחה, למה שלא תיקחו אותה? הרי גם ככה אתם משלמים לקופת החולים סכומי כסף קבועים כל חודש.

מדרסים מאוחדת עשויים משלושה שכבות הכוללות: שכבת וסיקו ג'ל, סיבי נחושת ועוד למניעת חיידקים, פטרת וריחות לא נעימים. שכבת קרבון, ליצירת משטח חזק וגמיש אשר יתמוך בכף הרגל ויקבע אותה למקום. שכבת בולם זעזועים לתמיכה במשקל הגוף וכן לתיקון זווית כף הרגל בהתאמה אישית. כל אחד מהשכבות השונות עוזרות לכף הרגל להיות יציבה לאורך כל שעות היום, לקבל את הזווית המתאימה ולחלק את העומס על חלקים שונים בכף הרגל. חלוקת הלחץ על כפות הרגליים שווה בשווה, מפחית את העומסים על אזור מסוים ובכך מפחיתה את הכאבים על כפות הרגליים.

ייעוץ אישי מדרסים

מדרסים בטכנולוגיה
המתקדמת בעולם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי מדרסים

מהו שבר מאמץ

מהו שבר מאמץ

מהו שבר מאמץ מי נמצא בסיכון גבוה יותר לפתח שברי מאמץ? מהו שבר מאמץ? שבר מאמץ הוא פגיעה בעצם הנגרמת משימוש יתר או מיקרוטראומה חוזרת. 

קרא עוד »
סוגי מדרסים אורתופדיים

סוגי מדרסים אורתופדיים

סוגי מדרסים אורתופדיים שוק האורתוטיק מציע מגוון רחב של מוצרים המיועדים לשיפור הנוחות והטיפול בבריאות כף הרגל. סוגי מדרסים.אילו סוגי מדרסים קיימים?סוגי מדרסים אורתופדיים –

קרא עוד »
כמה עולים מדרסים

כמה עולים מדרסים

כמה עולים מדרסים עלות המדרסים יכולה להשתנות מאפשרויות זולות ועד לדגמים יקרים של יצרנים מובילים. כמה עולים מדרסים במאמר זה נבחן את הגורמים המשפיעים על

קרא עוד »
אנטומיה של הגוף

אנטומיה של הגוף

אנטומיה של הגוף גוף האדם כל כך מורכב שלוקח שנים לאדם להבין אותו במלואו. הגוף מורכב ממספר איברים ומערכות. לגוף האדם יש הרבה חלקים שונים,

קרא עוד »

מאמרים אחרונים

стельки

Ариель Комфорт Ортопедия Ортопед

Ариель Комфорт ® Ортопедия Ортопедический Центр в Израиле КоординатыАдрес: Раанана, ул. Ахуза 124, здание МаккабиТелефон: 09-7456772 Кто мы? Мы, ортопеды-травматологи, сотрудники кафедры травматологии и ортопедии.

קרא עוד »
מדרסים מאוחדת עדיף

מדרסים מאוחדת עדיף

מדרסים מאוחדת עדיף התאמת מדרסים במכון אורטופדי במחירים נמוכים מוצעת לחברי מסלול מאוחדת עדיף. ההטבה מציעה גם לכם, מבוטחי המסלול, לרכוש מדרסים בשיטה ייחודית בשם

קרא עוד »
מדרסים לחיילים
נגן וידאו
moneyback

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

אם תוך 90 יום מתאריך קבלת המדרסים אינך מרוצה מסיבה כלשהי כל כספך יוחזר לך בלי שאלות כלל!

הזמן מדרסים אורטופדיים היום וקבל במקום תוך שעה בלבד!